Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag loggar alltid in som synlig. Det är väl därför jag åker ut?

Tror inte att du kommer åka ut. Mats_S har sagt, i PM till mig, att han och de andra abmins inte ska kicka dig igen. Jag tyckte att det var smidigare att prata direkt med Mats än att hålla på¨och tjafsa öppet hår på forumet.
Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Nu ringde Pål Menader och sa att jag måste ei saa peittää mot café ängel. Hoppas jag hinner hem till hockeyn. 😱

Postat

Nu ringde Pål Menader och sa att jag måste ei saa peittää mot café ängel. Hoppas jag hinner hem till hockeyn. 😱

Hem till hockeyn?

BOR du i ishallen?

Postat

Tror inte att du kommer åka ut. Mats_S har sagt, i PM till mig, att han och de andra abmins inte ska kicka dig igen. Jag tyckte att det var smidigare att prata direkt med Mats än att hålla på¨och tjafsa öppet hår på forumet.

tankmain-462850.jpg

Postat

tusen inlägg till 20 000 totalt i tråden... jobba nu. 😛

200 inlägg per dygn borde inte vara omöjligt, ge inte upp!

Postat

Jag loggar alltid in som synlig. Det är väl därför jag åker ut?

hoppas du är nöjd med ditt nick den här gången

k9 (oregistrerad)
Postat

Hem till hockeyn?

BOR du i ishallen?

Nej men jag tar ju rimligtvis inte med mig dumburken till fikeriat, eller hur?
k9 (oregistrerad)
Postat

Näe om man skulle stämma lite trummor då... i väntan på att JVMska starta på riktigt.

k9 (oregistrerad)
Postat

Varför inte då då? *angry*

Därför inte då. *angry x 2*
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.