Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Minns ni trumsamplingen som det var tal om för ett tag sen?

Så här blev ett av trumkiten.

...https://soundcloud.com/wernbergmusic/modern-demo/s-Q8bZ5(Kopiera länken, forumet vill inte ha privata länkar tydligen.)

Inspelat av moi och två klasskamrater. Sedan insamplat i exs 24:an i Logic och triggat via MIDI. 🙂

ni fick till och med med en koklocka, fantastiskt!

k9 (oregistrerad)
Postat

Varför kan inte du sova?

Jag har en sömnstörning som spökar( 😏 ) och håller mig vaken ibland och iland så får den mig att sova extremt mycket. Läkarna vet inte varför jag har den, me de har konstaterat en massa olika orsaker som kan ligga bakom den. Och nu är jag så trött på läkarna att jag inte längre orkar försöka få klarhet i vad det är som orsakar den. Några läkare har sagt att jag haft den så lång och att de nu inte går att åtgärda längre då de tror att jag fått neurologiska skador som inte går att reparera längre. Ett tag så tappade jag känseln i min vänstra hand och har därför inte kunnat spela gitarr ordentligt på fyra.fem år nu. Men det visade sig vara en korta i ryggen som klämde mot en nerv. Har lyckats får den på plats igen och sover bättre nu med. Även om jag känner små stickningar i vänsterhanden så kan jag spela gitarr igen.
k9 (oregistrerad)
Postat

Minns ni trumsamplingen som det var tal om för ett tag sen?

Så här blev ett av trumkiten.

...https://soundcloud.com/wernbergmusic/modern-demo/s-Q8bZ5(Kopiera länken, forumet vill inte ha privata länkar tydligen.)

Inspelat av moi och två klasskamrater. Sedan insamplat i exs 24:an i Logic och triggat via MIDI. 🙂

Jag gillar't! 😎
Postat

Jag har en sömnstörning som spökar( 😏 ) och håller mig vaken ibland och iland så får den mig att sova extremt mycket. Läkarna vet inte varför jag har den, me de har konstaterat en massa olika orsaker som kan ligga bakom den. Och nu är jag så trött på läkarna att jag inte längre orkar försöka få klarhet i vad det är som orsakar den. Några läkare har sagt att jag haft den så lång och att de nu inte går att åtgärda längre då de tror att jag fått neurologiska skador som inte går att reparera längre. Ett tag så tappade jag känseln i min vänstra hand och har därför inte kunnat spela gitarr ordentligt på fyra.fem år nu. Men det visade sig vara en korta i ryggen som klämde mot en nerv. Har lyckats får den på plats igen och sover bättre nu med. Även om jag känner små stickningar i vänsterhanden så kan jag spela gitarr igen.

Jag har en bekant som blev sparkad av en ko för ett tag sedan! Hon har en massa nervproblem som läkarna inte kan hitta! Ett helvete är det.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag har en bekant som blev sparkad av en ko för ett tag sedan! Hon har en massa nervproblem som läkarna inte kan hitta! Ett helvete är det.

Jobbigt!

De skulle operera min polyper för att jag inte andas rätt när jag sover, men de tog mina halsmandlar istället. Nu är det inge n läkare som tror på mig när jag säger att det gick så som det gick. Funderar på att kräva att de gör om och gör rätt.. Mn mina halsmandlar kan de ju få behålla, för dem vill jag inte ha tillbaks.

Postat

Medicin verkar inte vara en särskilt exakt vetenskap. De har ingen förklaring till vare sig mitt höga blodtryck - som inte gått ner fastän jag tränar regelbundet, min knölstruma eller mitt höga kolesterolvärde. "Ibland finns ingen förklaring", är deras förklaring. OK. Men den "förklaringen" skulle jag själv kunna komma på. 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.