Jump to content
Annons

Recommended Posts

Hot Stuff (oregistrerad)
Postat

Eller en maskin?

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Kolla om du inte kan hitta en studievägledare som kan trolla lite för din räkning, Zak.

k9 (oregistrerad)
Postat

Nu har jag förspel så att jag kan få mig lite kärlek.

(Nu brygger jag kaffe så att jag kan dricka kaffe [översättning för dem som inte hänger här så mycket] )

Hot Stuff (oregistrerad)
Postat

Jag tycker inte om kaffe.

Postat

Försöker låta bli att lyssna på en låt. Låt. Bli. Att. Lyssna. På. Den.

För då tröttnar jag och då blir den aldrig klar - eller ens semiklar.

LÅT BLI!!

Inte lyssna.

Postat

Hon är en MILF, säger hon.

Är hon inte GMILF också, eller...?

k9 (oregistrerad)
Postat

Försöker låta bli att lyssna på en låt. Låt. Bli. Att. Lyssna. På. Den.

För då tröttnar jag och då blir den aldrig klar - eller ens semiklar.

LÅT BLI!!

Inte lyssna.

Haha! Jag har lite samma problem med min gitarr. Har några bra idéer som jag inte kan para ihop alls. Som tur är så går vi in i studion i början på året för att spela in en låt. Tror att den gitarristen jag ska jobba med kan knyta ihop mina idéer och få dem att växa.
Hot Stuff (oregistrerad)
Postat

Är hon inte GMILF också, eller...?

Hon sa MILF i en intervju, men jag vet inte var gränsen går?

Postat

Fakultetsfest ikväll. Har blivit rätt rejält förkyld så jag snorar något fruktansvärt och har dessutom skitont i tandköttet vid en visdomstand, så jag äter en del ibuprofen. Bra tajming.

Postat

Jag har fått mina visdomständer uppdragna så jag är inte så vis längre. 😕

PT på det...

Postat

Zak, kan du inte göra sen anmälan eller något? Kanske är högt tryck på kurserna du vill läsa, men på våra kurser är det inte så noga.

Kolla om du inte kan hitta en studievägledare som kan trolla lite för din räkning, Zak.

denna termin var det 700 som sökte till kursen, 100 som blev antagna. ska besöka syo på måndag tänkte jag, men jag är inte optimistisk

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag nös just så att jag sträckte ryggen och fick ont i tårna... notera det. 😑

Postat (redigerat)

Haha! Jag har lite samma problem med min gitarr. Har några bra idéer som jag inte kan para ihop alls. Som tur är så går vi in i studion i början på året för att spela in en låt. Tror att den gitarristen jag ska jobba med kan knyta ihop mina idéer och få dem att växa.

Lyllos dig! 🙂

Det är hemskt när man hamnar i det där loopingstadiet och lyssnar sönder halvfärdiga projekt tills man kräks på dem. Till slut hör man ju inte längre vad det var som var så jävla bra.

Fast det kanske funkar annorlunda när man själv handgripligen spelar melodin på ett instrument...det går ju inte att loopa på samma vis utan att fingrarna faller av.

Jag lyckades inte låta bli förresten. 😏

Nu börjar hela låtidén kännas helt kass...kalkonlåt på gång igen.

Redigerat av SnigelDynamit
Postat

Jag nös just så att jag sträckte ryggen och fick ont i tårna... notera det. 😑

Det är uppskrivet i intresseklubbens anteckningar. 😑

Postat

Lyllos dig! 🙂

Det är hemskt när man hamnar i det där loopingstadiet och lyssnar sönder halvfärdiga projekt tills man kräks på dem. Till slut hör man ju inte längre vad det var som var så jävla bra.

Fast det kanske funkar annorlunda när man själv handgripligen spelar melodin på ett instrument...det går ju inte att loopa på samma vis utan att fingrarna faller av.

Jag lyckades inte låta bli förresten. 😏

Nu börjar hela låtidén kännas helt kass...kalkonlåt på gång igen.

det där är standard. jobba med låtarna tills man tröttnar på dem. därför jag i stort sett aldrig blivit färdig med en låt. eller ja, dels det, dels andra skäl.

Postat

😄

Äsch jag tog bort länken. Egentligen fiskar jag bara efter beröm vilket gör att jag aldrig blir klar. Spela roll - det är freeeeedaaaag!!!!!

Blir det utgång?

Postat

det där är standard. jobba med låtarna tills man tröttnar på dem. därför jag i stort sett aldrig blivit färdig med en låt. eller ja, dels det, dels andra skäl.

Jo, det är väl lite så. ☺️

Här har du fristående kurser online, i brist på annat:

https://www.futurelearn.com/courses/upcoming

I höstas hade de en kurs i sound engineering av något slag men den är inte med längre. Typiskt.

Postat

😄

Äsch jag tog bort länken. Egentligen fiskar jag bara efter beröm vilket gör att jag aldrig blir klar. [..]

Huvet på spiken! Därför jag har slutat ladda upp snuttar.. 😱😊

Fast ibland händer det ändå! Men nu händer det aldrig eftersom jag inte gör någon musik just nu.. Och då är det svårt att ladda upp något som man inte har. 😱😊

Såatteeee.. 😱😊

Postat

här blir det allt utgång!

tack för länken. vill dock bara ha "seriösa" kurser i min examen, men kan ta och kika där och se om det finns något vettigt

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.