Zakyath Postat 3 oktober 2014 Postat 3 oktober 2014 vilken låt känner jag igen detta riff från? någon känd rockklassiker har något jättelikt
Neosus Postat 3 oktober 2014 Postat 3 oktober 2014 ok, jag skrotade den förra versionen av denna live sånginspelning då... har den bara sparad med en pianoslinga tyvärr... undrar om nån har hjärta och kan göra mig glad genom att lägga på nåt instrument, vad som helst duger... är lite smått döv när det kommer till att lägga på trummor etc https://soundcloud.com/1234melovi/bembee den är nedladdningsbar När jag har lite tid till övers så kan jag se om jag duger till och få dit lite instrument å grejer. Har laddat ner iallafall! Har du separata filer piano och sång eller är allt bakat i en fil?
slejnard Postat 3 oktober 2014 Postat 3 oktober 2014 😑 Vart en espressochok på direkten! Snart jojkkurs
Algotezza Postat 3 oktober 2014 Postat 3 oktober 2014 Spoon Jaw Clapper - senaste tillskottet till min mungigesamling:
Neosus Postat 3 oktober 2014 Postat 3 oktober 2014 😑 Vart en espressochok på direkten! Snart jojkkurs En espressojojk på det?
Gäst Postat 3 oktober 2014 Postat 3 oktober 2014 (redigerat) När jag har lite tid till övers så kan jag se om jag duger till och få dit lite instrument å grejer. Har laddat ner iallafall! Har du separata filer piano och sång eller är allt bakat i en fil? grejen är att det är bakat ner i en fil :/ men väldigt seriös, vill gärna ha en ny touch på sånglåten, kanske gitarr -vet inte intresserad?? min mejl är hejsanoppetfordig@gmail.com , skicka gärna dit ! Redigerat 3 oktober 2014 av ewroL
Neosus Postat 3 oktober 2014 Postat 3 oktober 2014 grejen är att det är bakat ner i en fil :/ men väldigt seriös, vill gärna ha en ny touch på sånglåten, kanske gitarr -vet inte intresserad?? min mejl är hejsanoppetfordig@gmail.com , skicka gärna dit ! Coolt! Ska se om jag kan få ihop nått kul men jag lovar inget!
Gäst Postat 3 oktober 2014 Postat 3 oktober 2014 Coolt! Ska se om jag kan få ihop nått kul men jag lovar inget! försök i alla fall! skulle va grymt och se en fräschare ljudbild! Snäällaaa...
Pico Postat 4 oktober 2014 Postat 4 oktober 2014 Vaknade 7:20. Nu har vuxenlivet börjat. Orka att jag svarar på det där så här tidigt. xD
Overkill Postat 4 oktober 2014 Postat 4 oktober 2014 Orka att jag svarar på det där så här tidigt. xD 😛
Pico Postat 4 oktober 2014 Postat 4 oktober 2014 😄 Kanelbullens dag. Vill ha! 😮 INTE ok att det inträffar på en lördag... då måste jag ju handla kanelbullar själv. 😏 Dom har det enkelt de människor som flyr från krig och svälter...
Zakyath Postat 4 oktober 2014 Postat 4 oktober 2014 handlade extra mycket dricka igår, så behöver inte vara bakis på systemet idag ☺️
Neosus Postat 4 oktober 2014 Postat 4 oktober 2014 Gör så men slå dig inte i huvet och pungen! M`KAY?? 😱
Zakyath Postat 4 oktober 2014 Postat 4 oktober 2014 Your browser does not support the HTML5 audio tag den corny låten jag gjorde häromdagen, inspelad på mobilen ... tror jag låter den vara färdig såhär.. 😑
slejnard Postat 4 oktober 2014 Postat 4 oktober 2014 He gott. Vi fikade å sen kollade vi en bra konsert med jojk och instrument. Ara!
Neosus Postat 4 oktober 2014 Postat 4 oktober 2014 😄 Jag kommer jag kommer! 😱 Men det blir till helgen isåfall. Är borta ifrån mina grejer just nu!
Recommended Posts