Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

Undrar om man skulle gå och inta ett mera lämpligt läge för att göra sig otrött.... 😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Alltid Ipredo! Som de gamla scouterna säger.

k9 (oregistrerad)
Postat

Huaaa natt nu alla små rara! 🥰 :wub: 🥰 :wub: 🥰

Postat

köpte mig treasure island och the ebb-tide av stevenson, the great gatsby av fitzgerald, dorian gray av oscar wilde, the time av hg wells å a tale of two cities av charles dickens... hoppas jag gillar klassiker 😲

drloop (oregistrerad)
Postat

Gött, misstänkte att galoschen kanske passade när jag tröckte ned foten i den. 🙂

Postat

DÅ BER JAG SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄKT, OCH SÅ FÅR TANT FORTSÄTTA SOVA! JA! TREVLIG HELG! GONATT!

/Fidden och en olycksalig gumma med fel riktnummer kl. 03:00.

drloop (oregistrerad)
Postat

usch

En gång ringde en dam som för övrigt är politiker i en mindre ort till mig mitt i natten av misstag...

drloop (oregistrerad)
Postat

Vars ska du i Grekland?

Postat

Vi ska till Samos. Pythagoras. Visst fint där.

Tog du just min pagetopper 😳

<tråkigt skämt om mannens sats här>
k9 (oregistrerad)
Postat

Kl 06 imorgon sitter jag på ett flyg till mallis! Ska vara där en vecka. Dags att införskaffa ett par böcker att läsa kanske.

Nice! Funderar på att besöka en polare på Malta snart. Då kostar bara flyget ner, sedan så bor jag hos honom 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

<tråkigt skämt om mannens sats här>

🤪😕😱 :ph34r: 😱😆
k9 (oregistrerad)
Postat

Jag provar lite disteffekter och sångljud, kan nog bli bra till slut.

https://soundcloud.com/dabene/wonder

Vad håller du på med egentligen? Den är ju helt värdelöst... kort. 😠

Snygg låt som som fick mig att slita tag i gitarren utan att ens tänka på att jag gjorde det. Jobbig att sola till den när den bara tar slut hela tiden.

😉

drloop (oregistrerad)
Postat

Skall bygga klart låten.

Det var faktiskt den här tråden som fick mig att börja mecka med låten.

https://www.studio.se/index.php/topic/107148-foersoeker-efterskapa-foeljande-gitarrljud/#entry1565999

Konstiga saker som kan få ens kreativitet att gå igång... 😛

drloop (oregistrerad)
Postat

Nu saltimbocca och sparrisrisotto, de e gott!Lagar denna måltid med stor kärlek och kanske ett glas vitt till kocken smiter ned.

drloop (oregistrerad)
Postat

Vad håller du på med egentligen? Den är ju helt värdelöst... kort. 😠

Snygg låt som som fick mig att slita tag i gitarren utan att ens tänka på att jag gjorde det. Jobbig att sola till den när den bara tar slut hela tiden.

😉

Grymt!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.