Naymari Postat 2 juli 2014 Postat 2 juli 2014 Då var tatuering nummer två kirrad! 😄 Welcome to the gun show. 😑 Snygg gaddning!
Zakyath Postat 2 juli 2014 Postat 2 juli 2014 phew, klickat in trummor för en hel låt nu, färdig med fills å allting... känns bra! inte ofta jag orkar göra det i ett tillfälle
Micke H Postat 3 juli 2014 Postat 3 juli 2014 Tack för kommentrerna. 🙂 Jag är jävligt nöjd, även om det gjorde riktigt ont den här gången. xD
Naymari Postat 3 juli 2014 Postat 3 juli 2014 phew, klickat in trummor för en hel låt nu, färdig med fills å allting... känns bra! inte ofta jag orkar göra det i ett tillfälle Det är därför jag har en sådan här: Har man då input-quantize på så är allt man behöver göra är att leka med fills och lösa velocityn på vissa ställen. Sparar tid! 😑
slejnard Postat 3 juli 2014 Postat 3 juli 2014 Då har man grundat med fem muggar K! 😮 Gig på camping i en kåta på lördag åxå. 😑
D Vibe Postat 3 juli 2014 Postat 3 juli 2014 Är det någon här som har en idé om vad kent använde för trummaskin på Hagnesta Hill från 1999? Funderar på att starta en tråd om det.. Älskar virvelljuden.
Pico Postat 3 juli 2014 Postat 3 juli 2014 Såg just A million way to die in the west. Inte kalasbra menneh... fniss. xD
Recommended Posts