k9 (oregistrerad) Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Beror på hur långt tillbaka i tiden du menar. 😄 Här är den senaste låten iaf: https://soundcloud.com/boeoeskaelstigen/sets/be-the-lights Det var långare tillbakare än såare. Jue!
Zakyath Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Analyze THIS! *sliter och drar i pungen* Ja ok, är väl en smula uttråkad dårå! 😠 Vet inte vad jag ska säga xD
k9 (oregistrerad) Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Tror jag blir sadfafdsdffsdfsfdsdsadfsafsfasfasfasfasdfsfsfsfsfdadrfyntmiyu,mj6o7rp 8eymn 3
k9 (oregistrerad) Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Sluta fjärrstyra mig oh onde Pico................ 😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱 :ph34r: 😱 Ska ta en promenad i regnet... jag har också så jävla tråkigt just nu...
Linus Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Det var långare tillbakare än såare. Jue! Jag förstod det 😉Men man kan väl säga att det bandet inte har funnits på ganska många år. Flight - America
Linus Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Tror jag blir sadfafdsdffsdfsfdsdsadfsafsfasfasfasfasdfsfsfsfsfdadrfyntmiyu,mj6o7rp 8eymn 3 ?
k9 (oregistrerad) Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 (redigerat) Jag förstod det 😉 Men man kan väl säga att det bandet inte har funnits på ganska många år. Flight - America Ja just det ja. Tackar oh vise man med en sökfunktion som vet att användas... ? Tror det blev en sån för mycket här... 😊 Redigerat 5 juni 2014 av k9
Pico Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Vet inte vad jag ska säga xD xD Tror det blev en sån för mycket här... 😊 ... does not compute!
slejnard Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Nu har jag lämnar ifrån mig gamla VHS konserter som ska föras över till dator!!! 😮
k9 (oregistrerad) Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Nu chili con carnar jag i detta och går och lägger mig. Natti natt! 😐
slejnard Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Kanske blir åska 😮 :o 😮 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Memphis Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Nej, jag frågar om det går se användarnamnet på den/de som lagt till låtar i listan... Jag har bidragit där en gång i tiden, och om låtarna jag bidragit med finns kvar i listan (eller på spottan öht) skulle någon kunna förmedla detta till mig och mitt problem skulle vara ur världen. 😛 Jag kollade och nu är det som såhär att Mr Pico el Glömsko aldrig lade till en enda jävla låt i den listan så därav är det svårt att hitta vad denne hade för nickname på Spotify. /Mempho el drygo ☺️
Memphis Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 Men nuförtiden går det ju att logga in me fejjankontot såatte? Alltså me emailadress osv och inte användarnamnet.
slejnard Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 död länk! Nu då! Ser den inte i mobilen själv men på fejjan blir det en spelare! Your browser does not support the HTML5 audio tag
Zakyath Postat 5 juni 2014 Postat 5 juni 2014 ja alltså en spelare blir det men den går inte att spela något från!
Pico Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Jag kollade och nu är det som såhär att Mr Pico el Glömsko aldrig lade till en enda jävla låt i den listan så därav är det svårt att hitta vad denne hade för nickname på Spotify. /Mempho el drygo ☺️ Jorå, då måste de blivit borttagna eller något i så fall.Mcrad - Weakness var en låt som jag hade lagt till.
Memphis Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 Jorå, då måste de blivit borttagna eller något i så fall. Mcrad - Weakness var en låt som jag hade lagt till. Jasså jaha. Vilket minne du har isåfall. 😄 Jag både dubbel o trippelkollade, så verkar borttaget då. Spotify kanske ansåg att du hade för dålig musiksmak. xD
slejnard Postat 6 juni 2014 Postat 6 juni 2014 ja alltså en spelare blir det men den går inte att spela något från! Ok. Det var iaf en kiss-låt. 😑
Recommended Posts