Jump to content
Annons

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)
Postat

Mörtträsk fem mil härifrån 😄

Gotland?
Annons
Postat

😆

Ligger otroligt mycket sanning i den där kortfilmen (om man ser ända till slutet för att fatta poängen).

Nåja, lite mer lättsamt videoklipp.. Fast jag tycker lite synd om katten i den här 😛

Postat

Cats VS Dogs: Feel the Difference (Коты VS Соба…:

😆

k9 (oregistrerad)
Postat

Nåja, lite mer lättsamt videoklipp.. Fast jag tycker lite synd om katten i den här 😛

http://youtu.be/TbUGwA_woCE

Hehe! Fast kanten ser ju mera nyfiken än rädd ut iofs. 😄

Postat

Men fucking lol dårå. xD

Efter att ha sovit bara typ 3-4 timmar per natt i, uhm... jag vet inte hur många nätter, så antar jag att jag var trött vid 5 i morse. Jag var upp och tog mig en kopp kaffe och ett par mackor men gick sen tebax te sängen, det gick bara inte.

Stiger upp nu dårå och ser att jag fucking smörat snusdosan. xD

• Gilla 1
k9 (oregistrerad)
Postat

Men fucking lol dårå. xD

Efter att ha sovit bara typ 3-4 timmar per natt i, uhm... jag vet inte hur många nätter, så antar jag att jag var trött vid 5 i morse. Jag var upp och tog mig en kopp kaffe och ett par mackor men gick sen tebax te sängen, det gick bara inte.

Stiger upp nu dårå och ser att jag fucking smörat snusdosan. xD

Själv har jag inte kunnat somna på 36 timmar snart.. 😠

Haha! Gott med smör på snuset? 😱

k9 (oregistrerad)
Postat

Nääää Norrbotten 😆

Öhm jo det är klart. Du sa ju att det bara var 5 mil dit för dig iofs... haha! 😊
k9 (oregistrerad)
Postat

Vad hände med din avatar Neo?

k9 (oregistrerad)
Postat

Jobbigt att ha ett öra i gommen... 😱

Eller mina hundar har ju ofta det iofs. Fast grisöron då..

Postat

Slut för idag - kaffe nu - sen hem. Toa- o.a. städning väntar så vi får vårfint - för snart är det påsk!

Påskledigheten har börjat!

God Helg, alla! 😄 :D 😄

Postat

Fråga till Längsta: om jag köper en rackbaserad preamp, typ en sån här:

a_TriAxis-close.gif

Kan jag koppla in den direkt i min låda jag redan har? Just nu har jag en Mark V-topp, men jag funderar på om man kan byta ut den mot den ovan.

Postat

Så en preamp och en poweramp är mer eller mindre samma sak som en hel topp?

Det ju det förstärkaren består av. ett försteg och ett slutsteg. Fast en topp låter oftast bättre då de är gjorda ihop.

Postat

på tal om stärkare och grejer. på min combo har jag två telejack på baksidan, på ena står det 1x8 ohm och på andra 1x16. vad kan de vara för nåt?

Postat

min elbas sprakar lite när jag spelar. hur mycket tror ni d kostar å få d fixat i någon musikaffär? 😮 detta börjar bli en dyr bas

k9 (oregistrerad)
Postat

på tal om stärkare och grejer. på min combo har jag två telejack på baksidan, på ena står det 1x8 ohm och på andra 1x16. vad kan de vara för nåt?

Högtalarutgångar skulle jag gissa på. Men det kan vara bananplantager med.. 😑 .
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.