Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

strängade Gretschen så jag kunde knäppa lite bilder... när jag väl gjort det kunde jag ju inte låta bli att testa spela lite på den. den låter fan fint. seriös seperationsångest 😕

Tänker du att ni ska redigera inläggen själva eller att jag gör det? 😉

e020.gif

Mina får du redigera! Var försiktig med vissa andras dock 😏

Redigerat av Linus
Annons
Postat

😮 jag menade inte så!

Jag ska inte röra något 🙂
drloop (oregistrerad)
Postat
🙂
Postat

Whip it på ettan. Oväntat bra. Inte bara på grund av en stryper-tshirt och att jens lekman fått med TVÅ låtar i filmen, eller för att ellen page är med... eller vänta nu, jo det var nog det 😄

Handlingen var väl ok. Oväntat att det var drew barrymore som regisserat.

Postat

Guitar Nilsson har gått förbi mig i antal inlägg.

https://www.studio.se/index.php?app=members&module=list&max_results=20&sort_key=posts&sort_order=desc&filter=ALL

Postat

Stureplansgruppen söker lajvare att jobba gratis. Det gick inte helt som de tänkt sig.

got.png

Postat

Ja, så märkligt när HBO drar in multum multum multum på Game of Thrones och Stureplansgruppen driver Berns/Spy Bar/White Room/Gutekällaren/Push etc.

Postat (redigerat)

Vem är denna sebastian utbult som dyker upp överallt? Är han känd eller nåt? Han är vän med två oberoende grupperingar av mina facebookvänner och föreslås även vara min vän hela tiden 🤪

Med tanke på namnet borde han mest rimligt vara vän med någon av mina jönköpingspolare (eftersom han bör vara en släkting till den jättekristna sångaren roland utbult), men nääää.

edit: ja alltså, han dök ju upp även i game of thrones-event-bilden som linus postade 😱

Redigerat av Fidden
Postat
Med tanke på namnet borde han mest rimligt vara vän med någon av mina jönköpingspolare (eftersom han bör vara en släkting till den jättekristna sångaren roland utbult), men nääää.
Eftersom Utbult är en stor släkt (med ursprung i Göteborg och inte Jönköping) är kopplingen till Roland inte jättetrolig även om släktbanden är mer eller mindre långdragna.

http://www.oosf.se/publikationer/artiklar/50-utbult

Finns det någon som heter Inskruv i efternamn? Det hade väl varit fint att föra samman Inskruv och Utbult?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.