Zakyath Postat 22 mars 2014 Postat 22 mars 2014 (redigerat) strängade Gretschen så jag kunde knäppa lite bilder... när jag väl gjort det kunde jag ju inte låta bli att testa spela lite på den. den låter fan fint. seriös seperationsångest 😕 Tänker du att ni ska redigera inläggen själva eller att jag gör det? 😉 Mina får du redigera! Var försiktig med vissa andras dock 😏 Redigerat 22 mars 2014 av Linus
Zakyath Postat 22 mars 2014 Postat 22 mars 2014 har återbesökt ett gäng gamla låtar på sistone. finns en del goda idéer där som kanske borde slutföras.
Zakyath Postat 22 mars 2014 Postat 22 mars 2014 ska börja slänga in en del akustisk gitarr i låtarna också ☺️
Fidden Postat 22 mars 2014 Postat 22 mars 2014 Whip it på ettan. Oväntat bra. Inte bara på grund av en stryper-tshirt och att jens lekman fått med TVÅ låtar i filmen, eller för att ellen page är med... eller vänta nu, jo det var nog det 😄 Handlingen var väl ok. Oväntat att det var drew barrymore som regisserat.
slejnard Postat 22 mars 2014 Postat 22 mars 2014 Får blippa till ettan då pga strypertröjan 😄 Är inte i tvåan 😮
Linus Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Guitar Nilsson har gått förbi mig i antal inlägg. https://www.studio.se/index.php?app=members&module=list&max_results=20&sort_key=posts&sort_order=desc&filter=ALL
Linus Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Stureplansgruppen söker lajvare att jobba gratis. Det gick inte helt som de tänkt sig.
Linus Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Ja, så märkligt när HBO drar in multum multum multum på Game of Thrones och Stureplansgruppen driver Berns/Spy Bar/White Room/Gutekällaren/Push etc.
Fidden Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 (redigerat) Vem är denna sebastian utbult som dyker upp överallt? Är han känd eller nåt? Han är vän med två oberoende grupperingar av mina facebookvänner och föreslås även vara min vän hela tiden 🤪 Med tanke på namnet borde han mest rimligt vara vän med någon av mina jönköpingspolare (eftersom han bör vara en släkting till den jättekristna sångaren roland utbult), men nääää. edit: ja alltså, han dök ju upp även i game of thrones-event-bilden som linus postade 😱 Redigerat 23 mars 2014 av Fidden
Linus Postat 23 mars 2014 Postat 23 mars 2014 Med tanke på namnet borde han mest rimligt vara vän med någon av mina jönköpingspolare (eftersom han bör vara en släkting till den jättekristna sångaren roland utbult), men nääää.Eftersom Utbult är en stor släkt (med ursprung i Göteborg och inte Jönköping) är kopplingen till Roland inte jättetrolig även om släktbanden är mer eller mindre långdragna.http://www.oosf.se/publikationer/artiklar/50-utbult Finns det någon som heter Inskruv i efternamn? Det hade väl varit fint att föra samman Inskruv och Utbult?
Recommended Posts