Saffromoloid Posted December 20, 2013 Report Share Posted December 20, 2013 (edited) Tjena. Jag reggade mig nyss och gör enligt sed en liten presentation av mig själv. * Spelar i tre band för tillfället, mer eller mindre aktiva vid olika tillfällen. Fiol, dragspel, mandolin i Lastkaj 14 http://www.youtube.com/watch?v=V-fTPvJ1h0w gitarr i Mist of Avalon http://www.youtube.com/watch?v=pZq8o9v9R-o) bas i Awakening Band (finns lite på Spotify. Vi var i Libanon nyligen och samarbetade med regimkritiska hiphop-artister från mellanöstern.) Jag är gitarrist i grunden så att säga. Har alltid gjort egna grejer vid sidan av de band jag spelat i, men har inte tålamodet/kompetensen för att göra grejer hemma som känns tillräckligt bra. Jag har kännt till forumet länge, men det har aldrig blivit av att man gått med.. Men med Star-wars-morgonrocken på och vin i glaset en fredagkväll så finns det väl inga ursäkter. Hoppas på att lära mig lite trix och skit, och lära känna lite trevligt folk 🙂 Fråga om ni vill veta något! Häpp! Edited December 21, 2013 by Saffromoloid Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 Välkommen hit! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
everlastingrecords Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 Välkommen! Rolig kombo av instrument. Intresserad av ev. samarbete, lägga instrumentspår någon gång framöver? Har inget nu på rak arm men lite dragspel och fiol är ju aldrig fel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hertingen Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 Damn, Mist of Avalon var ju riktigt grymma! Hade för mig att jag hört nåt förut men det hade jag tydligen inte. Riktigt grym video också. Vilken skiva är låten ovan ifrån? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wwilton Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 Kul att läsa lite om dig! Välkommen 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claes Holmerup Posted December 21, 2013 Report Share Posted December 21, 2013 Välkommen hit! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rundgång Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 bra skit ! Välkommen 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zakyath Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 Fråga om ni vill veta något! Häpp! välkommen! tyckte allt såg ganska påkostat ut. är emovågen fortfarande lukrativ? trodde den lagt sig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHAE Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 Hej och välkommen! 🙂 Kul att se/höra vilka projekt du är involverad i. Vänligen, CHAE Link to comment Share on other sites More sharing options...
stol Posted December 22, 2013 Report Share Posted December 22, 2013 Välkommen hit 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts