MarcusAit Posted October 13, 2013 Posted October 13, 2013 Jag har en fråga om någon vet hur man kan få fram detta ljud ? Jasper Forks – River Flows In You 2012 vid droppet vid 1.00 som går dududududududududududududdudududududomdomdomdomdomdudududududdådådådådådududududududomdomdomdomddududududdododmdodmdodomdodmddudududu Jag bara älskar det dära ljudet och är inte så jätte duktig med FL Studio för att kunna få fram det. tror jag iaf. Låter säkert jätte konstigt hur min fråga är men hoppas att det låter vettigt 😛
Samuel Håkansson Posted October 13, 2013 Posted October 13, 2013 Brukar kallas supersaw och finns asmånga presets som låter liknande på massa vst:s 🙂 vad använder du för vst:s?
MarcusAit Posted October 13, 2013 Author Posted October 13, 2013 Brukar kallas supersaw och finns asmånga presets som låter liknande på massa vst:s 🙂 vad använder du för vst:s? Jag är inte nå super duktig på vilka jag har men vet att jag har nå, ANA , Retroix(?), GMD eller något sånt, kan titta sen när jagvär på datorn 🙂
MarcusAit Posted October 14, 2013 Author Posted October 14, 2013 Brukar kallas supersaw och finns asmånga presets som låter liknande på massa vst:s 🙂 vad använder du för vst:s? De plugins jag har är RETRONIX, ANA och GMS ^^
Recommended Posts