Signert Postat 27 mars 2005 Postat 27 mars 2005 Hej! Har varit medlem pĂ„ forumet sen december och hĂ€ngt hĂ€r som gĂ€st ett antal mĂ„nader dessförinnan, sĂ„ nu Ă€r det vĂ€l dags att sĂ€ga hej... đ Har hĂ„llit pĂ„ med musik rĂ€tt lĂ€nge, men inte ramlat in i hemstudiovĂ€rlden förrĂ€n i höstas, dĂ„ jag insĂ„g att det Ă€r dags att ta kontroll över en större del av den kreativa processen och inte vara HELT utlĂ€mnad till ljudtekniker och producenter. HĂ„ller just nu pĂ„ med min första helt egenproducerade demo. Lyssna gĂ€rna hĂ€r https://www.studio.se/index.php?showtopic=10170 och ge lite tips om mixning, mm. Mycket trevligt forum för övrigt! Har fĂ„tt mycket hjĂ€lp genom att surfa runt hĂ€r. Stort tack till alla kunniga och hjĂ€lpsamma mĂ€nniskor! đ
lavrell Postat 27 mars 2005 Postat 27 mars 2005 VĂ€lkommen ska du vara Du kommer garanterat lĂ€ra dig Ă€nnu mer som aktiv medlem đ
Pluffo Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 VĂ€lkommen ska du vara đł Du kommer garanterat lĂ€ra dig Ă€nnu mer som aktiv medlem đ VĂ€lkommen ska du vara đ Du kommer garanterat lĂ€ra dig mindre som aktiv medlem eftersom du nu kommer ge dig in i intressanta disskutsioner om muffinkalas och guds existens istĂ€llet för att koncentrera dig pĂ„ musiken đ
Linus Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 HĂ„ller med Pluffo. Det Ă€r lĂ€tt att hĂ€nga hĂ€r istĂ€llet för att jobba med musik... đ VĂ€lkommen!
ViktorDenStore Postat 30 mars 2005 Postat 30 mars 2005 Hej & VĂ€lkommen Hoppas du ska kĂ€nna dig som hemma đ Annars fĂ„r du prata med vĂ„ran kurator... đ
Signert Postat 30 mars 2005 TrĂ„dstartare Postat 30 mars 2005 Du kommer garanterat lĂ€ra dig mindre som aktiv medlem eftersom du nu kommer ge dig in i intressanta disskutsioner om muffinkalas och guds existens istĂ€llet för att koncentrera dig pĂ„ musiken đ NĂ€, jag Ă€r en sĂ„n dĂ€r som fĂ„r lust att skriva inlĂ€gg i varenda trĂ„d, men som inte kommer till skott och skriver fĂ€rdi
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.