aROCKER Postat 13 juli 2013 Dela Postat 13 juli 2013 Måste man ladda ner låtarna...den där grafiskt snygga spelaren lirar ju aldrig upp innehållet? Nån inst...eller uppdat. jag måste göra!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Roos Postat 13 juli 2013 Dela Postat 13 juli 2013 (redigerat) Man måste vara inloggad för att det ska funka. Eller så är det nåt vajsing. Ps: nä, det funkade. Redigerat 13 juli 2013 av Sleap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 14 juli 2013 Dela Postat 14 juli 2013 Har ofta problem med den där spelaren.....för det mesta laddar den aldrig. KR's spelare funkar klanderfritt...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aROCKER Postat 19 juli 2013 Trådstartare Dela Postat 19 juli 2013 Yep...hur löser vi det!? Läs ni som bygger sidan, hehe....på KR är det klockren spelare här krånglar den ständigt för mig, vad saknar man i sin burk etc...nån lösning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
proptastic Postat 22 juli 2013 Dela Postat 22 juli 2013 (redigerat) Jag tror den är trasig i Internet Explorer... Testa med Chrome eller Firefox. (Och var inloggad.), det funkar för mig! Redigerat 22 juli 2013 av proptastic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 juli 2013 Dela Postat 22 juli 2013 Har aldrig haft några problem med någon av spelarna. Jag antar att du har installerat senaste versionen av Flash Player? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aROCKER Postat 30 juli 2013 Trådstartare Dela Postat 30 juli 2013 Jag tror den är trasig i Internet Explorer... Testa med Chrome eller Firefox. (Och var inloggad.), det funkar för mig! Jag kör firefox...har inte installerat senaste Flash, då det verkar vara ett jävla jidder att göra det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aROCKER Postat 30 juli 2013 Trådstartare Dela Postat 30 juli 2013 Gick utanför autoinst. verkar få till det nu...kanske nykter helt enkelt!? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 31 juli 2013 Dela Postat 31 juli 2013 Helt nykter men den funkar aldrig för mig och kör med ff. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EmKay Postat 31 juli 2013 Dela Postat 31 juli 2013 Kör både Firefox och är inloggad men den funkar inte...lägg upp soundcloud länkar istället. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guitar Nilsson Postat 31 juli 2013 Dela Postat 31 juli 2013 I min (fruns) I-Mac kan man lyssna på låtarna enbart en gång via spelaren! Sen är det kört. Grovt irriterande. Eller lite grann i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrivKraft Postat 23 augusti 2013 Dela Postat 23 augusti 2013 YO! Vad säger ni som ordnat med denna tjusiga spelare? Varför funkar den inte? Inloggad. Senaste flash. Firefox. Ingen skit som blockerar. Vad i hela fridens namn håller ni på med? Ett musikforum utan en enkel fungerande musikspelare. "Hur jobbigt är det att ladda ner en fil då?" F U! Detta är ett musikforum. Att det ens ska behövas är skrattretande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 24 augusti 2013 Dela Postat 24 augusti 2013 Fast vänta nu! Jag kör både Windows, OS X samt Linux och det funkar på samtliga plattformar för mig oavsett vilket nät jag är uppkopplad på.. Hittar inga problem alls! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hellfog Postat 24 augusti 2013 Dela Postat 24 augusti 2013 Funkar för mig med om jag använder Chrome, dock funkar det inte om jag använder Firefox eller Safari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 24 augusti 2013 Dela Postat 24 augusti 2013 Aha.. Jag använder bara Chrome på samtliga mina OS plattformer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ostfisk Postat 18 september 2014 Dela Postat 18 september 2014 Har också problem med spelaren, både den lila och den lilla svarta som syns i forumet. Jag kör PC, firefox, har senaste flash och är inloggad. Väldigt irriterande då många ljudexempel i forumtrådar använder den där svarta spelaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.