aROCKER Posted July 13, 2013 Report Share Posted July 13, 2013 Måste man ladda ner låtarna...den där grafiskt snygga spelaren lirar ju aldrig upp innehållet? Nån inst...eller uppdat. jag måste göra!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Roos Posted July 13, 2013 Report Share Posted July 13, 2013 (edited) Man måste vara inloggad för att det ska funka. Eller så är det nåt vajsing. Ps: nä, det funkade. Edited July 13, 2013 by Sleap Link to comment Share on other sites More sharing options...
BluesBoy Posted July 14, 2013 Report Share Posted July 14, 2013 Har ofta problem med den där spelaren.....för det mesta laddar den aldrig. KR's spelare funkar klanderfritt...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
aROCKER Posted July 19, 2013 Author Report Share Posted July 19, 2013 Yep...hur löser vi det!? Läs ni som bygger sidan, hehe....på KR är det klockren spelare här krånglar den ständigt för mig, vad saknar man i sin burk etc...nån lösning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proptastic Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 (edited) Jag tror den är trasig i Internet Explorer... Testa med Chrome eller Firefox. (Och var inloggad.), det funkar för mig! Edited July 22, 2013 by proptastic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted July 22, 2013 Report Share Posted July 22, 2013 Har aldrig haft några problem med någon av spelarna. Jag antar att du har installerat senaste versionen av Flash Player? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aROCKER Posted July 30, 2013 Author Report Share Posted July 30, 2013 Jag tror den är trasig i Internet Explorer... Testa med Chrome eller Firefox. (Och var inloggad.), det funkar för mig! Jag kör firefox...har inte installerat senaste Flash, då det verkar vara ett jävla jidder att göra det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aROCKER Posted July 30, 2013 Author Report Share Posted July 30, 2013 Gick utanför autoinst. verkar få till det nu...kanske nykter helt enkelt!? 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Die Hard Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Helt nykter men den funkar aldrig för mig och kör med ff. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EmKay Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 Kör både Firefox och är inloggad men den funkar inte...lägg upp soundcloud länkar istället. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guitar Nilsson Posted July 31, 2013 Report Share Posted July 31, 2013 I min (fruns) I-Mac kan man lyssna på låtarna enbart en gång via spelaren! Sen är det kört. Grovt irriterande. Eller lite grann i alla fall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrivKraft Posted August 23, 2013 Report Share Posted August 23, 2013 YO! Vad säger ni som ordnat med denna tjusiga spelare? Varför funkar den inte? Inloggad. Senaste flash. Firefox. Ingen skit som blockerar. Vad i hela fridens namn håller ni på med? Ett musikforum utan en enkel fungerande musikspelare. "Hur jobbigt är det att ladda ner en fil då?" F U! Detta är ett musikforum. Att det ens ska behövas är skrattretande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hegobald Posted August 24, 2013 Report Share Posted August 24, 2013 Fast vänta nu! Jag kör både Windows, OS X samt Linux och det funkar på samtliga plattformar för mig oavsett vilket nät jag är uppkopplad på.. Hittar inga problem alls! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hellfog Posted August 24, 2013 Report Share Posted August 24, 2013 Funkar för mig med om jag använder Chrome, dock funkar det inte om jag använder Firefox eller Safari. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hegobald Posted August 24, 2013 Report Share Posted August 24, 2013 Aha.. Jag använder bara Chrome på samtliga mina OS plattformer Link to comment Share on other sites More sharing options...
ostfisk Posted September 18, 2014 Report Share Posted September 18, 2014 Har också problem med spelaren, både den lila och den lilla svarta som syns i forumet. Jag kör PC, firefox, har senaste flash och är inloggad. Väldigt irriterande då många ljudexempel i forumtrådar använder den där svarta spelaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts