dbd Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 (redigerat) Hej då alla! Har varit trevligt, men nu pallar jag fan inte mer. 😛 Redigerat 20 mars 2005 av dbd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 hejdå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 lite hjälp på traven... NU kan du palla 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Hejdå. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Va? 😛 Du skämtar väl? Du får ju inte dra nu, du är ju lixom, forumets "barbapappa" ... Snälla, lämna oss inte! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Är detta någon slags inbördes tävling mellan dig och Nattvaktaren om vem som ska få flest reaktioner på sitt avhopp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Tråkigt att du lämnar oss, 😛 tyckte du bidrog men mycket bra musikaliskt och ljudtekniskt kunnande. 🙁 Ha det så bra! Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 20 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 20 mars 2005 Är detta någon slags inbördes tävling mellan dig och Nattvaktaren om vem som ska få flest reaktioner på sitt avhopp? Nej Nattvaktaren är oslagbar på den fronten. Jag orkar helt enkelt inte sitta och dega här mer. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 lite hjälp på traven... NU kan du palla 😛 hahahaha!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 20 mars 2005 Trådstartare Dela Postat 20 mars 2005 lite hjälp på traven... NU kan du palla 😛 Haha den har du övat på 🙁 Jag kanske pallar igen någon gång i framtiden, vi får se 🙂 Nej ha det fint nu alla! *KJAM* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BjornSilver Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Kommer sakna din gif animation 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Är detta någon slags inbördes tävling mellan dig och Nattvaktaren om vem som ska få flest reaktioner på sitt avhopp? Nej Nattvaktaren är oslagbar på den fronten. Jag orkar helt enkelt inte sitta och dega här mer. 🙂 Klart du orkar 🙁 Du behöver väl inte sluta HELT o hållet i alla fall 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duende Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 va fan!? detta är konstigt... Det är väl bara att låta bli att kolla forumet? Måste man "hoppa av" bara för att man inte checkar in 1 en gång om dagen? 😛 Henrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Kommer sakna din gif animation 🙁 Och din "söta" avatar 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Hej då alla! Har varit trevligt, men nu pallar jag fan inte mer. 😛 sov gott så syns vi i morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Måste bara tillägga: "men ha det så bra" 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Vad händer? Ska det hålla på på detta viset pyser jag också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 menas allvar? ska du och nattvaktaren ägna er åt biståndsarbete och starta skola i afrika eller något? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Itzhak: Been there done that. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Itzhak: Been there done that. i afrika eller vad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Itzhak: Been there done that. i afrika eller vad? Biståndsarbete och så. Ville bara säga det så att du kunde vara säker på att jag inte skulle dra iväg 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 dbd: Jag spöar skiten ur dig om du inte är tillbaka innan sommaren är slut. Studio's forum utan dig och Nattvaktaren är lite som A-Team utan Mr. T 😛 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Itzhak Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Itzhak: Been there done that. i afrika eller vad? Biståndsarbete och så. Ville bara säga det så att du kunde vara säker på att jag inte skulle dra iväg 😛 tack. nu kan jag äntligen sova gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Måste bara tillägga: "men ha det så bra" 🙂 och "fuch the polis"... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Faan detta e ju dålig PR. Sköt om dig DBD. Du va en rätt sjysst snubbe ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Ha det bra dbd, så syns vi imorgon igen 😆 ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Shadows Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 dbd: Jag spöar skiten ur dig om du inte är tillbaka innan sommaren är slut. Studio's forum utan dig och Nattvaktaren är lite som A-Team utan Mr. T 😆 /Majken Ja eller A-teens utan Abba. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 dbd: Jag spöar skiten ur dig om du inte är tillbaka innan sommaren är slut. Studio's forum utan dig och Nattvaktaren är lite som A-Team utan Mr. T 😆 /Majken Ja eller A-teens utan Abba. Fötter utan skor me ju!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 Faan detta e ju dålig PR. Sköt om dig DBD. Du va en rätt sjysst snubbe ändå. rätt sjysst? snacka om att slå under bältet. ///minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 20 mars 2005 Dela Postat 20 mars 2005 dbd: Jag spöar skiten ur dig om du inte är tillbaka innan sommaren är slut. Studio's forum utan dig och Nattvaktaren är lite som A-Team utan Mr. T 🙂 /Majken Ja eller A-teens utan Abba. Fötter utan skor me ju!!! Tvärtom... skor utan fötter... kanske 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.