Jump to content
Annons

Söker sångare/sångerska (inga krav på kunskap/erfarenhet)


bsquang

Recommended Posts

Tjena, vi är två stycken som just börjat samarbeta via nätet. Tanken är att vi ska börja med en punklåt lagom till punkfestivalen och sen efter det fortsätta med studiofestivaler (eller något eget). Så just för tillfället behöver vi en sångare/sångerska för en låt till punkfestivalen, men vi ser gärna ett fortsatt samarbete inom olika musikstilar.

Hittills är det jag som fungerar som lite allt-i-allo och "aliendealer" här på forumet leker gitarrist. Jag har en jätteenkel"hemstudio" som fungerar hyffsat till det mesta så allt vi saknar är sång. Som sagt, inga krav på kunskaper eller att man kan sjunga bra, det viktiga är att man vill vara med och utvecklas. Vill du hjälpa till med mer än bara sång så är det mer än välkommet!

Cheerios

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

ni kan ju börja göra låten och 🙂 ev. skriva en text så går det fortare när någon sång sugen person dycker upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja vi håller på med låten, text kan man försöka sig på men jag inbillar mig att folk som vill sjunga vill skriva sina egna texter? Men om nån är intresserad av att sjunga så kan jag/vi försöka få fram lite text till låten. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...