Jump to content
Annons

Temporärt problem med koppling av prenumeration


Stanislav (oregistrerad)

Recommended Posts

Stanislav (oregistrerad)

För närvarande har vi problem med att koppla nya pappersprenumeranter till Pressdata så att man automatiskt blir Plusmedlem här på forumet.

Vi tittar aktivt på detta och beräknar ha en fix ute nästa vecka.

Ni som redan är påkopplade berörs inte av detta.

Edit

Vi har nu lagt ut en uppdatering som ska lösa problemet med koppling av prenumeration. Skulle ni fortsättningsvis ha problem så ber vi er skapa ett supportärende via denna länk.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons

Tack för den upplysningen.

Ny pappersprem här som efter att ha uppdaterat min profil på forumet fortfarande inte kommer åt bl.a. mixiologi kurserna. Sitter här ganska hjälplös med nyinspelat matrial som jag vill få fason på men saknar kunskapen att gå vidare, i detta fallet med Cubase LE.

Frustrationen har nu i alla fall lagt sig och jag ser fram mot nästa vecka.

Vänlig hälsning Hacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jess (oregistrerad)

Jag tror att man är ganska lurad om man betalar för Studios tjänster. Med facit i handen kan jag med stolthet berätta att jag aldrig lagt ut en krona på Studios produkter. Jag kommer aldrig att göra det heller. Då skänker jag hellre pengarna till Röda korset.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att man är ganska lurad om man betalar för Studios tjänster. Med facit i handen kan jag med stolthet berätta att jag aldrig lagt ut en krona på Studios produkter. Jag kommer aldrig att göra det heller. Då skänker jag hellre pengarna till Röda korset.

Ja du har ju alltid varit hatisk mot Studioforum. Hur mycket skänker du till RK då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fortsätt gärna att ge pengar till RK men efter att ha tagit hjälp av supporten via mejl så lade de in plussmedlemskapet manuellt, så nu fungerar det. Nu har man lite att bita i i alla fall.

Det här med musikinspelning är helt nytt för mig så det finns en viss risk att det blir en massa dumma frågor här på forumet. Snabb hjälp fick man av supporten också (Maria hette hon visst)

Få se om man kan lära sig något också.

Vänliga hälsningar från Hacke

Link to comment
Dela på andra sajter

Stanislav (oregistrerad)

Ny pappersprem här som efter att ha uppdaterat min profil på forumet fortfarande inte kommer åt bl.a. mixiologi kurserna.

Hej Hans,

Ser att du har fått hjälp av vår kundtjänst så nu är du plusmedlem. Vi undersöker ditt problem.

Problemet med Pressdata löstes för en dryg vecka sedan, men vi har fått rapporter om enskilda medlemmar som har problem och tittar på dessa fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stanislav (oregistrerad)

Vi har identifierat ett antal medlemmar som inte lyckas koppla på sin prenumeration korrekt.

Det kommer inom kort en uppdatering som åtgärdar detta.

Edit

Uppdateringen är ute.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...