Jump to content
Annons

Kan inte ladda upp låtar!?


magnus83

Recommended Posts

Har försökt nu att ladda upp en låt sedan ni har bytt domän. Alla andra verkar kunna ladda upp utan problem.

Men inte lilla jag....suck.

Jag får detta meddelande när jag försöker att ladda upp på rock/metal - "Fel Ingen vild vald för uppladdning". Inte jag som stavat fel, utan det är så det står 🙂

Hoppas att det löser sig snart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Bangsi (oregistrerad)

Och här skulle man precis ladda upp sin första studioforumlåt :-p

Hur får man tag i en forumadministratör / nån slags support förresten? Stod nåt om att "kontakta en administratör" när jag fick nåt annat felmeddelande, men några sådana lyckas jag inte hitta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och här skulle man precis ladda upp sin första studioforumlåt :-p

Hur får man tag i en forumadministratör / nån slags support förresten? Stod nåt om att "kontakta en administratör" när jag fick nåt annat felmeddelande, men några sådana lyckas jag inte hitta?

Det finns ett grannforum, Kontrollrummet. Det är ganska likt Studioforum, men det är lättare att ladda in låtar där, och man får fler kommentarer på sina låtar, både vad som redan är bra och vad som kan förbättras. Då vill förstås de andra där att man är med och kommenterar deras låtar också.

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?board=27.0

Link to comment
Dela på andra sajter

Bangsi (oregistrerad)

Det finns ett grannforum, Kontrollrummet. Det är ganska likt Studioforum, men det är lättare att ladda in låtar där, och man får fler kommentarer på sina låtar, både vad som redan är bra och vad som kan förbättras. Då vill förstås de andra där att man är med och kommenterar deras låtar också.

http://www.kontrollr....php?board=27.0

Tack för tipset! Ska kolla in det också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...