Jump to content
Annons

Önskar 2 små förändringar på forumet


Signia

Recommended Posts

1# Tycker det är irriterande att youtube (eller andra) flashklipp automatiskt bäddas in i inlägget när man skriver en länk till dom i text. Föreslår att möjligheten att bädda in klipp finns kvar, men som separat funktion - t.ex. en knapp i verktygsfältet för inlägg o.dyl. Inte att det sker automatiskt.

 

2# Tror att många följer studios forum genom listan "Aktiva ämnen", på förstasidan, som man kommer till genom att klicka på längst vänstra länken "Studio Forum". Tycker det är svårare att bläddra igenom olika avdelningar. Föreslår därför att antalet ämnen i "Aktiva ämnen"-listan blir fler. Nu listas 15 ämnen, jag föreslår 30.

 

My 25 cents

Redigerat av Signia
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Håller med på tvåan, men 1an förstår jag inte. Kopiera bara in länken så blir det inget.. Eventuellt ta bort klamrarna runt länken.

Jo, åtminstone om man använder "Full redigerare" (kul länknamn förresten, Full redigerare 😉 )

Då räcker det med att klistra in sökvägen till klippet så syns det i inlägget.

Inget jag stör mig på, dock, men visst kunde det vara praktiskt med en knapp i stället så man kan välja. Det blir ju kanske lite tungladdat om det finns flera klipp synliga direkt i tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

2# Tror att många följer studios forum genom listan "Aktiva ämnen", på förstasidan, som man kommer till genom att klicka på längst vänstra länken "Studio Forum". Tycker det är svårare att bläddra igenom olika avdelningar. Föreslår därför att antalet ämnen i "Aktiva ämnen"-listan blir fler. Nu listas 15 ämnen, jag föreslår 30.

Jag lever hela mitt forumliv (utom när jag startar någon tråd förstås) genom "Visa nytt innehåll"-länken uppe till höger. Funkar kalasbra. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...