Jump to content
Annons

Fet Låt, måste lyssna här


Vad tycker ni om låten?  

33 röster

  1. 1. Vad tycker ni om låten?

    • För mycke Gitarr!
      1
    • För mycke delay på sång!
      0
    • Grötigt!
      4
    • Bra!
      7
    • Skitbra!
      13
    • Vill bara slita å bit sönder min egen arm så nedrans tokbra!
      2


Recommended Posts

Annons

Låten låter kanon; bra påse, bra låt, bra intensitet, bra bra... Fan!

MEN för att ljudet nån sorts rättvisa, så lägg upp en MP3 i högre kvalitet! (För det ÄR väl därför det låter billig transistorradio i mina lurar?)

Lägger ingen röst tillsdess

kör hårt

Bengan

Link to comment
Dela på andra sajter

Excubator (oregistrerad)

Håller med ovanstående.. släng upp en version i sjysst kvalité så kommer rösten som ett brev på posten..

sjukt bra låt i övrigt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Definitivt skitbra. Jag är ingen stor fan av musikstilen men har all orsak att bli det nu. Jag hör den otroliga talangen, inte minst i producerandet

och melodisnickrandet är det minsann inget fel på! Bravo! 😉

Nad

Redigerat av Nad Sylvan
Link to comment
Dela på andra sajter

Låten är skit bra....stilen påminner fruktansvärt mycket om "funeral for a friend"...snälla lägg upp den i en bättre version för tyvärr så låter den fruktansvärt gröttigt och det gör den ingen rättvissa....

Jag lär står först i kön när ni släpper skivan!!

Link to comment
Dela på andra sajter

trist o se att folk vägrar rösta bara för att kvaliteten inte är 192kbps... ganska respektlöst till och med... undrar om ni kommer slänga upp 192or om ni har skickat dem till bolag... troligen inte...

Link to comment
Dela på andra sajter

trist o se att folk vägrar rösta bara för att kvaliteten inte är 192kbps... ganska respektlöst till och med... undrar om ni kommer slänga upp 192or om ni har skickat dem till bolag... troligen inte...

Exaktemente. Ljudkvaliteten är inte så kass att man inte hör låten och den oerhörda förmågan. Tycker iallafall JAG.

Link to comment
Dela på andra sajter

trist o se att folk vägrar rösta bara för att kvaliteten inte är 192kbps... ganska respektlöst till och med... undrar om ni kommer slänga upp 192or om ni har skickat dem till bolag... troligen inte...

Exaktemente. Ljudkvaliteten är inte så kass att man inte hör låten och den oerhörda förmågan. Tycker iallafall JAG.

Alla har väl olika uppfattningar på den punkten. Personligen så får jag huvudvärk av att lyssna på allt för lågupplöst musik.

Och det är väl inte så svårt att lägga upp en 160kbit/s-version? Eller hur!?

Link to comment
Dela på andra sajter

trist o se att folk vägrar rösta bara för att kvaliteten inte är 192kbps... ganska respektlöst till och med... undrar om ni kommer slänga upp 192or om ni har skickat dem till bolag... troligen inte...

Exaktemente. Ljudkvaliteten är inte så kass att man inte hör låten och den oerhörda förmågan. Tycker iallafall JAG.

De kanske inte vill köpa skivan... 😛

Annars

Asbra 😎🙂😄 Spela in en RIKTIGT skiva så springer i alla fall jag till butiken och köper. Glöm inte att göra reklam här så att man inte missar!!!

ps. Jag har röstat i alla fall

Link to comment
Dela på andra sajter

trist o se att folk vägrar rösta bara för att kvaliteten inte är 192kbps... ganska respektlöst till och med... undrar om ni kommer slänga upp 192or om ni har skickat dem till bolag... troligen inte...

jag har i aala fall rösta...tyvärr fick det blir "grötigt" för det är precis hur det låter...som sagt va...låten är skit bra...men ljudkvaliten förolämpar mitt surround system.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Er har jag hört förut, hade er i mp3spelaren när vi giggade i danmark. Jag gillar inte riktigt stilen men just denna låten fastnar jag för faktiskt. Sångaren låter verkligen som en pojke. Det enda jag inte riktigt gillar är skriksången när den ligger själv i ett parti låten, typ en vers, "WILL YOU TAKE ME FALLING..." eller nåt, lite för tunt skrik för min smak! Jag gillar inte riktigt heller att ni drar ut på tonerna som f*n i refrängerna, blir väl kletigt o irriterande tycker JAG, på det viset var er förra version bättre. Men annars rövigt bra.

Vårt band, The Distorted Pilot Programme (där Robert Svensson sjunger), var Rickard på EmoRec intresserade av, därför har jag hört låten innan, om ni undrade!

Kolla förresten www.tdpp.tk o dra hem vår nya skiva, om man nu får göra lite smygreklam hähä.

MVH Johan Schuster

P.S Om ni gillar Meshuggah och Mnemic kan jag tipsa er om en ny låt jag gjort, ligger under "demoinspelningar" som "Progressiv metal à la Meshuggah"

puss

Redigerat av Ploghbill
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...