Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

NÄn eller nÄgra vill ha med mig och mitt GUITAR 66 pÄ denna tÀvling

http://www.songwritingcompetition.com/submit

NÄn mer som fÄtt erbjudandet?

Det kostar en slant att vara med:

ENTRY FEES: ISC has an Early Bird entry fee of $30 (US) for the first entry and $22 for each additional entry.

NĂ€tskojare va?

BĂ€ttre att de betalar mig - 55

Annons
Postat

Det ser inte ut att vara nÄgon scam.

PĂ„ engelska Wikipedia finns det historik bak till 2009 i alla fall: http://en.wikipedia.org/wiki/International_Songwriting_Competition

DomÀnen registrerades 2001 och Àr betald till 2017, sÄ Àven dÀr ser det seriöst ut.

Postat

Ja det dÀr Àr en seriös tÀvling. Har haft lÀre som varit med och nÀra vÀnner, nu Àven bandmedlemmar, som har tagit sig till final. Det har hjÀlpt dem som lÄtskrivare och de jobbar med att skriva och spela pÄ heltid numera.

Postat

Ja det dÀr Àr en seriös tÀvling. Har haft lÀre som varit med och nÀra vÀnner, nu Àven bandmedlemmar, som har tagit sig till final. Det har hjÀlpt dem som lÄtskrivare och de jobbar med att skriva och spela pÄ heltid numera.

Det var som fan. Skulle det rÀcka att lÀnka till Soundcloud?

Postat (redigerat)

Ja, det verkar vara sÄ att man lÀnkar till Broadjam eller nÄgon annan

"streaming"-sida. Eller skickar in mp3-filer.

Redigerat av Sleap
Postat

Undrar om poÀngen med betalningen Àr att de ska slippa gÄ igenom högar med oseriöst material?

Risken Àr vÀl rÀtt stor att ens lÄt drunknar bland alla bidrag som skickas in dock..?

Postat (redigerat)

NÄn eller nÄgra vill ha med mig och mitt GUITAR 66 pÄ denna tÀvling

http://www.songwritingcompetition.com/submit

NÄn mer som fÄtt erbjudandet?

Det kostar en slant att vara med:

ENTRY FEES: ISC has an Early Bird entry fee of $30 (US) for the first entry and $22 for each additional entry.

NĂ€tskojare va?

BĂ€ttre att de betalar mig - 55

Jag kommer att skicka in tvÄ lÄtar till tÀvlingen. En instrumental och en med sÄng.

Redigerat av Henber77
  • 1 mĂ„nad senare...
Postat

Men pÄ rikt?!

Har stött pÄ (blivit spammad) om denna tÀvling i flera Är. Har avskrivit den som scam alla gÄnger och gör det fortfarande. Dock helt utan bevis.

Har dock aldrig hört talas om nĂ„gon artist eller lĂ„t som kommit nĂ„gon vart tack vare denna tĂ€vling... Men mitt lilla hörn av vĂ€rlden Ă€r ganska litet sĂ„ ... 🙂

FÄr vÀl kolla wiki dÄ och se lite historik runt den sÄ kanske det klarnar.

Postat

Men pÄ rikt?!

Har stött pÄ (blivit spammad) om denna tÀvling i flera Är. Har avskrivit den som scam alla gÄnger och gör det fortfarande. Dock helt utan bevis.

Har dock aldrig hört talas om nĂ„gon artist eller lĂ„t som kommit nĂ„gon vart tack vare denna tĂ€vling... Men mitt lilla hörn av vĂ€rlden Ă€r ganska litet sĂ„ ... 🙂

FÄr vÀl kolla wiki dÄ och se lite historik runt den sÄ kanske det klarnar.

Det Àr en tÀvling pÄ riktigt, det Àr ingen bluff.

Postat

Det Àr en tÀvling pÄ riktigt, det Àr ingen bluff.

Det har jag absolut inte tvivlat pÄ. Men bara för att det Àr en tÀvling pÄ riktigt betyder inte det att det inte Àr en scam. Inte för att vara dryg pÄ nÄgot vis, bara mina femtio öre...

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.