Jump to content
Annons

Strongt Carl B


Chriskooh

Recommended Posts

Sitter å beställer lite skivor från UK, då dyker den här upp: Carl B All Day, som några av oss här på forumet känner igen.

Så här låter omdömet där: (inte illa!)

Huge favourite of Tiesto, caned at his in concert events, this is an awesome piece of pumping euphoric trance. Somatic sense at it's mind blowing best!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
*bockar o bugar*

1100+ sålda vinyler, samt legat #1 på Dutch Dance Charts (samt #3 två veckor irad)

Synd bara att de står så fruktansvärt stilla med musiken nu 🙁

Du det var jäkligt roligt att höra. Bra jobbat!

Har du skrivkramp nu eller? Brukar vara så. 😳

Bara lugn, det kommer tillbaka. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)

Phett Carl B!

"All Day" måste ju vara demoforumets mest framgångsrika låt, utan konkurrens?

Fram med skumpan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här kommer jag inte ihåg, måste ha den missat ju! gjorde en sökning på forumet, men låt länkarna var borta, ge mig en chans till calle !!

robc

**********************'

lyssna gärna på mitt senaste alster fr häromdan:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=9232

Redigerat av robc
Link to comment
Dela på andra sajter

*bockar o bugar*

1100+ sålda vinyler, samt legat #1 på Dutch Dance Charts (samt #3 två veckor irad)

Synd bara att de står så fruktansvärt stilla med musiken nu 🙂

Du det var jäkligt roligt att höra. Bra jobbat!

Har du skrivkramp nu eller? Brukar vara så. 😛

Bara lugn, det kommer tillbaka. 🙂

Haha njaa inte va ja märkt av... vilat fingrarna i London i 2 månader ju 😎

Phett Carl B!

"All Day" måste ju vara demoforumets mest framgångsrika låt, utan konkurrens?

Fram med skumpan

De vet ja inte riktigt... inte har min låt blivit omtalad i aftonbladet som flera andra här ^^

Finns det något kort ljudklipp man kan lyssna på någonstans? Man blir ju vansinnigt nyfiken.

Japp! Gå bara in på Somatic Sense och leta upp låten i audiospelaren till höger...

Tack igen allihopa! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå bara in på Somatic Sense och leta upp låten i audiospelaren till höger...

Super, man får en bra bild av låten även om den är "lågupplöst". Du har en ruggigt bra känsla för ljudbilder. Förstår att denna ligger bra till på listorna.

😎

njaa de vet ja inte riktigt... Det roliga är att jag producerade All Day på en dag.. när ja var sjuk... kanske är sånna grejer som blir bäst... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det må jag säga 😳 Grattis! Tiesto in Concert måste varit en av årets finaste promotiontillfällen för en trancelåt 🙂

Hehe antaglien! 🙂

Måste tacka Pascal (DJ Precision, ägare av Somatic Sense Recordings) Finns nog inte många bolag som engagerar sej såpass mycke i artisten...

Link to comment
Dela på andra sajter

Passade på att stödja Carl B jag med genom att köpa All Day som 320 kbps mp3 på www.djdownload.com för £1.49. Bra pris tycker jag.. 🙁 De har för övrigt en hel del kul där. Det skadade ju inte att jag fick 1 megabyte/s ner från dem heller..

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit va coolt, det finns alltså musikshopar som inte har DRM skit på musikfilerna(=Man kan spela dom vartsomhelst och hursomhelst). Och dessutom har dom lite smalare musik, inte en massa popskit överallt. Det är ju ASBRA. Dags att börja köpa musik på nätet! Självklart köpte jag CarlBs låt. Riktigt soft 😛

http://www.beatport.com/ Har både MP3 och MP4 format förövrigt...

Redigerat av SamiRaj
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Ett stort tack till alla! 😉

Carl: alltid undrat detta men hur mycket tjänar man egentligen på detta? Hur mycket får du per vinyl såld och hur mycket har du tjänat hittils på vinylsläppet?

Nyfiken  😛

Vet inte riktigt helt än eftersom jag bara har fått ett förskott...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...