Jump to content
Annons

Beyoncé - End Of Time REMIX-TÄVLING!


JamZam

Recommended Posts

Tjena, har suttit med min remix på Beyoncé - End Of Time i två veckor nu till hennes remix-tävling, där man har chans att vinna 4000 dollar och att få komma med på hennes kommande album. Nu är det så att tävlingen är röstbaserad, vilket sätter popularitet före talang. I mitt fall innebär detta spam, eftersom jag inte har någon chans mot större artister annars. Så om ni känner att mitt bidrag förtjänar det, rösta på mig! Allt ni behöver göra är att logga in med eran SoundCloud-användare (eller registrera sig om ni inte har någon) och trycka "LIKE" på min låt! 🙂 All spridning är grymt uppskattat också.

http://endoftime.beyonceonline.com/tracks/1287

Och om ni känner för det så kan ni ju alltid läsa igenom reglerna och göra en remix själv. Det är fortfarande 17 dagar kvar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Visst kan du få min röst, om jag nu kommer ihåg vad jag har för login på soundcloud 🙂

Det lät bra! Har bara lyssnat i laptopens minimala högtalare dock, vilket förtar helhetsupplevelsen rätt så rejält, men det lät gött ändå.

Min ettåring och treåring sitter här och diggar just nu iaf. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...