Jump to content
Annons

Här är jag - Josephhh


josephhh

Recommended Posts

Hallå alla!

Joseph heter jag, 20 år och kommer från Mjölby i Östergötland. Har gått min musikaliska utveckling från punk --> Metal (döds och liknande) --> 80-tal --> Glam --> Det mesta som kan kategoriseras inom genren "distade gitarrer" (mestadels NWOBHM) - med andra ord är Iron Maiden världens bästa band, och har för mig varit sedan många år tillbaka!

Kort om mig är att jag köpte min första gitarr för 4 år sedan, men tröttnade och inhandlade en bas istället. Idag äger jag mer än 1 bas och flertalet effektpedaler som mullrar genom min Marshallrigg.

Jag spelar mitt fyrsträngade instrument och "sjunger" i bandet Vacant där jag utgör en 1/3-del. På något sätt hade vi tänkt erövra världen...

På senare dar har jag börjat intressera mig för musikproduktion men är fortfarande helt grön på området, har dock en väldigt bra farbror som kan mycket om dess ädla konst.

Hoppas kunna bättra på min kunskap inom området här och så småningom kunna föra min kunskaper vidare!

Väl mött, hoppas vi får en trevlig tid tillsammans! 🙂

Redigerat av josephhh
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...