Jump to content
Annons

Hejhej


Hoffiee (oregistrerad)

Recommended Posts

Hoffiee (oregistrerad)

Hej alla! nyreggad här på forumet i hopp om att åtminstone lära mig lite om inspelning och mixning! Jag har sedan tidigare absolut INGEN erfarenhet med något inom studio eller liknande! Jag hoppas på att kunna lära mig en hel del här 🙂

Jag som person är väldigt ivrig av mig, har dåligt tålamod när det gäller saker men ger aldrig upp i stort sett! Mina största intressen är främst musik men har på senare tid börjat träna Thaiboxning med! Främst för att jag insåg att det inte kunde fortsätta med det slöa livet efter att jag hade en viktresa på 6kg + under tre veckor i Mexiko och har alltid varit aktiv av mig förutom de 2 senaste åren!

Ja det är väl jag det, vet inte riktigt mer om vad jag ska skriva. Det mesta inom musik är hobby så siktar inte på professionella mål utan till 70% att jag själv ska vara nöjd med det!

förövrigt min första medlemspresentation någonsin så är det något ni vill veta så bara fråga på!

Mvh Rickard

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...