Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja vart fasen hittar man såna en dag som denna, inte....

Skulle precis testköra mitt "nya" mixerbord så small huvudsäkringen då jag satte i sladden, knappen var på on tydligen, det är inte den korta modellen som finns på biltema 20 mm utan 34 mm!

Surt sa räven och fick vänta 1 dag till hmmm.

😏

Annons
Postat

Har du inte nån gammal hederlig bensinmack med tillhörande verkstad så har dom säkert. Har för mig att den modellen av säkring är rätt vanlig till äldre tiders bilistereo (sån med säkringshållare på sladden)

Postat (redigerat)

Clark Olofsson. Nej förlåt, Claes Ohlsson!

Jag har för mig att jag köpte glassäkringar modell större där. I alla fall sett dom. Kistagallerian är öppen jämt om du bor i 08 området.

Jag satte vid ett tillfälle in en mindre glassäkring med samma värden med hjälp av alluminiumfolie där en större glassäkring skulle sitta.

Redigerat av Erik dP
Postat

Ja bjuckar du på TAXI så ;-) Nej jag bor i f.n. i LInköping och där har nog Claes stängt idag men jag sk chansa på Tornby där finns Siba + Elgiganten och lite annat om man ber att få snacka med nån servicekille så kanske det ordnar sig...

Postat

...gammal hederlig bensinmack...

Såna finns inte längre. Alla ska ju sälja korv nuförtiden.

Jag minns när jag jobbade på mack och man fick sälja vindrutetorkare, tanklock, prova glykol, tanka gamla damers bilar osv.. Den tiden verkar vara förbi.

Men säkringar?.... Classe som någon nämnde... Jula kanske, Kjell & Co...hmm

Postat

Hm. Jag hoppas att du kollade deras websida först så jag inte lurade iväg dig då det var ett tag sedan jag behövde glassäkringar.

Postat (redigerat)

Nu har jag handlat säkringar + lite annat som vanligt när man kutar ner där...den nya small givetvis direkt så nu blir det till att öppna psu'n och kolla så inget är bränt etc därinne, bordet har stått still jävligt länge så det kan ju vara fler saker som spökar nu...I knew it*

Redigerat av Florian le Sage
Postat (redigerat)

1 ampere lät lite till det jättelika bordet?

Ja denna psu är underdimensionerad i sin originalform (som så ofta) har jag läst på Amerikanska forum där dom moddar upp dom till bättre varelser!

Redigerat av Florian le Sage

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.