Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej allihopa.

Har suttit och kollat igenom hemsidorna hos olika musikaffärer och upptäckt att flera av dom nu saknar Mac produkter, t.ex. Logic express 9 osv.

Har sedan tidigare fått tips om att gå vidare till just express 9 då jag är ganska ny med mac och nu endast jobbar i garageband. Men som vi alla vet är ju garageband ganska begränsat och jag vill nu byta upp mig? Någon som vet vart jag får tag i Logic express 9 till ett bra pris? Eller har ni något annat program som är bättre?

Musikstilen jag arbetar med mest är pop, rock osv.

Tack på förhand

Markus

Annons
Postat

Logic Express fyller väl knappast något syfte numera då man kan få Logic Pro för knappt 1400:- 🙂

Postat (redigerat)

Logic Express fyller väl knappast något syfte numera då man kan få Logic Pro för knappt 1400:- 🙂

Sitter på express 9 nu och tänkte faktiskt uppgradera till pro i morgon eller så. Man inser ganska snabbt att man tex saknar evp88:an och spacedesigner som inte express har. i övrigt saknar jag inte mycket som pro har. Mega-biblioteket med loopar som pro har lockar inte alls faktiskt.

Redigerat av Panzerfaust
Postat

Gilla läget....

Absolut.

Undrar bara om den gör owerwriten korrekt från express till 9 eller om den kommer skriva över cst's och pst's. Mest det jag är orolig för. Men det är väl bara att göra backup först i guess.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.