Florian le Sage Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Eftersom MI7 gick i KK nyligen i samband med en massa trassel m. SAMI etc så finns dom inte längre på nätet, nån som vet hur man får tag på Emil etc, jag var dum nog att rensa min sprängfyllda inbox för ett par dar sen där bl.a. hans email-adress fanns... Vill kolla hur jag gör med ominstallation av Cubase 5 eftersom skivan ligger oåtkomligt på ett magasin...
Linus Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Skandinavisk support gör Steinberg själva numera. Du hittar supporten på http://www.steinberg.net/en/support/support_contact.html och du kan skriva på svenska (null)
Florian le Sage Postat 1 december 2011 Trådstartare Postat 1 december 2011 ok jag provar...vad är det för fel på ditt script?>??
Claes Holmerup Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Det är dessutom fortfarande den eminente Emil som sköter supporten, så det mesta är precis som vanligt. 🙂
Florian le Sage Postat 1 december 2011 Trådstartare Postat 1 december 2011 Aha och han finns på vilken mailadress Claes? (Steinberg) Hursomhelst så verkar det ha löst sig smidigt för emusic där jag köpte Cubase 5 skickar mig vänligt nog den sista skivan dom hade kvar så jag kan ominstallera programmet!!! 🙂
Claes Holmerup Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 Jag har i princip inte haft någon kontakt med honom själv, så jag har inte koll på mailadressen, men telefonnumret står på Steinbergs support-sida och han sitter här i Malmö, så det är billigt och bra att ringa. 🙂
Linus Postat 1 december 2011 Postat 1 december 2011 ok jag provar...vad är det för fel på ditt script?>?? Hoppsan, Invisions app till telefonen verkar inte fungera så bra med nya Invision-versionen som forumet kör nu...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.