Jump to content
Annons

Top 10 dubstep songs ever made !

Recommended Posts

Annons
Postat

LÄter som nÄn jÀvla synth som hakat sig!

Det var sÄ man upptÀckte dubstep, enligt de lÀrde i Lund.

En del balla grejor i den hÀr topplistan, methinks, men med risk för att lÄta som en bitter gammal DX7:a, sÄ tror jag inte att dubstep blir sÀrskilt lÄnglivat. Varannan lÄt kÀnns mest som effektsökeri dÀr man pÄ olika sÀtt upprepar samma grundkoncept. Men det hÀr fÄr jag sÀkert Àta upp om tio Är.

fishfriend (oregistrerad)
Postat

tror med dubstepen kommer vÀxa, kanske inte till 10 Är som nÄgon skrev, men kanske 3-5 Är

Postat

Jo men det tror jag med, uppÄt en fem Är hÀnger det nog kvar och utvecklas. Spelar ju ingen roll egentligen, all musik har sin tid.

Postat

Det var sÄ man upptÀckte dubstep, enligt de lÀrde i Lund.

En del balla grejor i den hÀr topplistan, methinks, men med risk för att lÄta som en bitter gammal DX7:a, sÄ tror jag inte att dubstep blir sÀrskilt lÄnglivat. Varannan lÄt kÀnns mest som effektsökeri dÀr man pÄ olika sÀtt upprepar samma grundkoncept. Men det hÀr fÄr jag sÀkert Àta upp om tio Är.

Vilken genre Àr inte sÄ?

Postat

varför gÄr ni ens in pÄ denna trÄden ni som tydligen hatar dubstep ?

bara för att klaga elr ?

Postat

varför gÄr ni ens in pÄ denna trÄden ni som tydligen hatar dubstep ?

bara för att klaga elr ?

Har nÄgon hÀvdat sig att hata dubtsep hÀr? Enligt mig har ingen ens uttryckt sig nedvÀrderade...

Postat

lilla sadam junior verkar va en knepig typ

Postat

lilla sadam junior verkar va en knepig typ

Hur Ă€r det med dig sjĂ€lv? Är tanken nĂ€r du startar en trĂ„d att bara de som hĂ„ller med dig fĂ„r skriva i den?

Postat

Postar man musik pÄ forumet fÄr man ju rÀkna med att alla gÄr in och lyssnar, Àven de som inte kÀnner till musikstilen eller kÀnner till den och kanske inte gillar den sÄ mycket, men vill kolla om det hÀnt nÄgot nytt med den osv. Det Àr ju inte dig personligen det handlar om ifall nÄgon inte gillar dubstep.

Postat

nej, men jag Àr smart nog att undvika trÄdar jag inte vill lÀgga sÄ stort intresse i

Postat (redigerat)

nej, men jag Àr smart nog att undvika trÄdar jag inte vill lÀgga sÄ stort intresse i

Handen pĂ„ hjĂ€rtat, i dina kommentarer ovan lĂ„ter du mer dryg Ă€n smart 🙂

Redigerat av Bodhi
Postat

Jag Àr inte ointresserad. Vet bara inte riktigt vad jag tycker.

Postat

tack nystrom btw 🙂 skön mix dĂ€r 🙂 jĂ€vla tung mix den dĂ€r Reploid me 😉 tack ridpojken

Postat

hehe okej 😉 fĂ„r la lĂ€mna krigsstigen nu dĂ„

Postat

Gör det 🙂 För min del sĂ„ vet jag inte heller riktigt vad jag tycker om dubstep, en del grejor Ă€r riktigt coola och annat kĂ€nns mer gimmick och ibland gnistrar det till och hĂ€nder nĂ„got. Jag har Ă€nnu inte fastnat för genren, men jag har lyssnat pĂ„ allt du har lagt ut hĂ€r för jag tycker det Ă€r intressant och uppskattar inlĂ€ggen.

Postat

okej okej, de Ă€r fler som Ă€r osĂ€kra pĂ„ vad dom tycker om dubstep egentligen, Jag stod pĂ„ jobbet för 6 veckor sen nĂ€r jag hörde första dubstep lĂ„ten, blev helt frĂ€lst i genren o har lyssnat pĂ„ de nĂ€stan varje dag sen dess 🙂

jag hade fĂ„tt för mig att dubstep va en hata eller Ă€lska genre.. men dĂ€r hade jag tydligen fel 😉

Postat

Jag tror det kan vara vÀldigt olika för folk, som med allt som Àr nytt. Jag höll pÄ vÀldigt mycket med drum n bass förr i tiden, sÄ för mig kÀnns mycket i dubstep igen. Men det var likadant nÀr drum n bass kom, det tog lite tid innan det började komma grejor som jag verkligen upplevde som musikaliska, i brist pÄ bÀttre beskrivning. Dubstep kommer nog att ha en plats i det egna lÄtskrivandet sÄ smÄningom, men kanske mest som inslag i den house jag hÄller pÄ med.

Det Ă€r hursomhelst kul nĂ€r man hittar nĂ„got man verkligen gĂ„r igĂ„ng pĂ„ 🙂

Postat

ja jag förstĂ„r dig 🙂 japp jag hĂ„ller med dig med, "de viktigaste Ă€r att man hittat en genre man gĂ„r igĂ„ng pĂ„" 🙂

Postat (redigerat)

hmm, sjÀlv tror jag dubstep Àr en fluga. precis som hela den dÀr emovÄgen var för nÄgra Är sen.

fast jag mĂ„ste erkĂ€nna att lite wobbeliwobblande kan vara skönt emellanĂ„t 😉 dĂ€remot tyckte jag inte att just den videon du postade var sĂ€rskilt kul att lyssna pĂ„

Redigerat av Zakyath

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.