staxxon Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 ja hur gör man det. Vill kolla vilket tempo en låt går i som jag har importerat. Går det? Mer exakt och enklare än att sitta och prova ut tempot i transportbaren/klicket 🙂
mrpimmy Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 All info om spåren hittar du väl i Pool,,, eller heter det inte så? Hm, var nån månad sedan jag startade cubase.
staxxon Postat 24 oktober 2011 Trådstartare Postat 24 oktober 2011 ok, checkade pool men det står bara ett stort frågetecken på tempo. Nåt annat förslag
Assar Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 Vad är det du har importerat? Ett projekt? En ljudfil? En midi-fil?
mrpimmy Postat 24 oktober 2011 Postat 24 oktober 2011 Då behöver du nog veta innan kan jag tänka mig. Så att du skriver in tempot. Det lär ju inte finnas information i waw filen om det. Eller vad vet jag? Beroende vad det är för ljud så kan du sedan anpassat den med musik mode. Men det brukar kunna bli kasst ljud då.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.