Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

det lÄter bra.

tÀnkte bara tipsa om att 22 oktober spelar 3 bra band pÄ snövit.

derby sthlm, topper och wall of clash.

Postat

Underbar poppunk ! Verkar vara ett internationellt samarbete, kul !

Postat

Hej och tack för lyssningen! 🙂 Det Ă€r svĂ„rt att göra sig hörd i detta brus av information, men alltid kul nĂ€r nĂ„gon lyssnar. Sen Ă€r det alltid lite speciellt att lĂ€gga upp det hĂ€r dĂ€r det finns mĂ€nniskor som följer ens utveckling och dĂ€r man dessutom följer andras utveckling 🙂

Sixties: Snövit Ă€r inte riktigt min scen och jag kĂ€nner inte till nĂ„got av banden, men det kanske Ă€r dags att bege sig ut i den riktiga vĂ€rlden snart 🙂 Vi kanske ses dĂ€r 🙂

Postat

Är egentligen inte ute efter mixkritik eftersom vi efter 1 Ă„r av skrivande, inspelning och mixande Ă€ntligen Ă€r klara för release. Tror dock kanske nĂ„gra personer pĂ„ detta forum, som alltid varit vĂ€nliga nog att ge kritik och hjĂ€lpa mig utvecklas i min mixning, eventuellt Ă€r intresserade av att höra hur det lĂ„ter, sĂ„ here it is. 🙂

hade gÀrna haft mer punch i kick Ä virvel - mer i fejjan sas

och lite skrÀnigare/slamrigare/stökigare - nu Àr det ganska sÄ vÀlordnat

sen hÀnder nÄt med mixen varje gÄng sÄngen kommer in - det duckar

i övrigt gott jobbat och spelat

Postat

Tack för lÀnkarna Sixties. Ska kolla in.

Demonproducenten. Vad ska man sĂ€ga, det blir aldrig 100% och det kommer alltid finnas saker att tweak till oĂ€ndligheten. NĂ„gonstans mĂ„ste man nöja sig och jag Ă€r nöjd. Eventuella förbĂ€ttringar i evolutionen fĂ„r ske i och med nĂ€sta skiva. Man lĂ€r sig pĂ„ vĂ€gen 🙂 Tack för synpunkterna i alla fall. Man lĂ€r sig som sagt alltid hĂ€r.

Postat
NÄgonstans mÄste man nöja sig och jag Àr nöjd.

helt rÀtt Ä mycket viktigt att ha klart för sig

det finns dom som aldrig blir klara med nÄnting Ä gÄr vidare för att dom inte inser detta

• Gilla 2
Postat

helt rÀtt Ä mycket viktigt att ha klart för sig

det finns dom som aldrig blir klara med nÄnting Ä gÄr vidare för att dom inte inser detta

Det Ă€r ett tufft beslut att ta att man Ă€r "klar". Det tog mig lĂ„ng tid, men till slut insĂ„g jag att man inte kan göra alla nöjda och inte sig sjĂ€lv kanske helt nöjd heller, men man mĂ„ste bestĂ€mma sig nĂ„gon gĂ„ng att det hĂ€r duger bra och det Ă€r en förbĂ€ttring mot tidigare. Annars blir det maniskt nĂ€stan. NĂ„gonstans mĂ„ste det handla om musiken ocksĂ„ eftersom man Ă€r musiker först och frĂ€mst. Men jag kommer aldrig vilja sluta lĂ€ra mig och det finns mĂ€nniskor hĂ€r som kan vĂ€ldigt mycket, dĂ€rför Ă„terkommer jag nĂ€r det Ă€r dags igen 🙂

Postat

För dom som gillar amerikansk highschool rock sÄ Àr det hÀr sÀkert jÀttebra!

Se det som en komplimang! Jag Ă€r helt fel person att bedöma sĂ„n hĂ€r musik 🙂

Postat

He, he amerikansk highschoolrock, det var nytt för mig. Men alla har sina erfarenheter antar jag. Tack för att du lyssnade 🙂

Mvh

Highschoolrockern

Postat

Skulle kanske vara kul om det fanns en kategori för att presentera sin musik utan att nödvÀndigtvis be om mixkritik? NÄgot lite enklare och smidigare Àn det som finns nu?

Postat

LĂ„ter schysst, fĂ„r stundtals lite greenday vibbar, bland annat pĂ„ grund av basgĂ„ngen i första lĂ„ten. Tycker dock sĂ„ngen lĂ„ter lite avslagen och inlevelsen saknas men i övrigt riktigt nice 🙂

Postat

HÄller inte alls med om att sÄngen saknar inlevelse eller lÄter avslagen, tvÀrtom Gillar sÄngen starkt. Pop-punken Àr inte sÄ skrikig som punkrocken. Bra lÄtar! VÀntar pÄ nÀsta lÄt pÄ er facebooksida, lycka till

Postat

Hej,

Det blev BRA!

OCH, kul att ni Àr nöjda!

Postat

Hej ONSatan! Kul att du gillar det 🙂 Hade dig i Ă„tanke nĂ€r jag skapade den hĂ€r trĂ„den 🙂

Cred till Demonproducenten ocksÄ. Du hade rÀtt ang att det duckar (inte för att jag behöver berÀtta för dig att du hade rÀtt he he). Jag rÄkade ladda upp en tidigare mix med en kompressor pÄ masterkanalen. Men, men. Det jobbiga Àr att jag inte hörde det med mina PC-högtalare som jag anvÀnder till mix. Nog dags att skaffa monitorer snart *skÀms*.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.