Jump to content
Annons

kontakt 4


kristian j

Recommended Posts

Annons

När jag skaffat Kontakt 2 satt jag i samma sits.

Manualen var smått obegriplig och det var svårt att få grepp om de grundläggande handvanadena och funktionerna.

Det lossnade när jag köpte en instruktionsvideo. Den kostade några hundrallappar men var definitivt värd priset.

Betydligt mer pedagogisk än manualen, och beskrev basics på ett bra sätt.

Sen har jag inte haft några problem med Kontakts funktioner. Programmet känns logiskt, flexibelt och mycket användarvänligt.

Så jag kan varmt rekommendera en bra instruktionsvideo.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag skaffat Kontakt 2 satt jag i samma sits.

Manualen var smått obegriplig och det var svårt att få grepp om de grundläggande handvanadena och funktionerna.

Det lossnade när jag köpte en instruktionsvideo. Den kostade några hundrallappar men var definitivt värd priset.

Betydligt mer pedagogisk än manualen, och beskrev basics på ett bra sätt.

Sen har jag inte haft några problem med Kontakts funktioner. Programmet känns logiskt, flexibelt och mycket användarvänligt.

Så jag kan varmt rekommendera en bra instruktionsvideo.

Ja, bra ide. Det är bara det att man vet inte om en instr.-video är bra förrän man tittat igenom den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er!

Lånar tråden. Jag har under något år samlat på mig väldigt många "Quicklaunch" i Kontakt 4. Ska nu byta dator och undrar hur jag får över alla dessa. Har sökt överallt utan att hitta svar.

Någon som vet?

Vad kör du för OS?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...