Wernborg Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 (edited) Använder jag IE9 och klickar på länkar här på forumet (och andra forum baserade på IP Board) Så öppnas dels ett nytt fönster med länkens adress samt det fönster man befinner sig förpassas också till länkadressen. Dubletter alltså och den sida man befann sig på försvann. Har för mig att det i tidigare versioner av IE alltid fungerade så att man stannade kvar på sidan samt att länken öppnades i nytt fönster? Edited August 31, 2011 by Wernborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterT Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Så är det inte för mig, Ie9 och Win7 64bit. Ingen dublett och webläsaren går till klickad länk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wernborg Posted August 31, 2011 Author Report Share Posted August 31, 2011 (edited) Skumt. Jag har felet på alla datorer hittills jag testat med. Både 32- och 64-bitars. Någon annan? Edited August 31, 2011 by Wernborg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders F Posted October 16, 2015 Report Share Posted October 16, 2015 Nu e jag ingen datorguru på något sätt. Men varför inte köra Chrome? Vad jag förstått är det många utvecklare som rekommenderar Chrome ( iaf när vi får nya program till jobbet osv). Jag kör alltid Chrome och har inte haft några problem. MVH Anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts