Jump to content
Annons

Hur kan jag göra det här bättre


Williaaamm

Recommended Posts

  • 1 månad senare...
Annons

DU kan ju börja med att sluta sno beats och kalla dom dina egna. Men bara få att få raka rör, Är du 12? Jag hoppas verkligen inte att det är DU som har spelat in detta. Har lite svårt för 12 åringar som leker gangster och tror dom kan rappa.

Anyway, din "rap" får du nog finslipa en del på, sätt upp en metronome när du spelar in, fixa ett bättre flow (låter som du pratar), fixa några bättre rim, säg inte "mannen" 600 ggr, säg inte att andra kan rappa om inte du kan det heller.

Är du seriös med detta så kan jag skriva om din "rap" till nånting bättre, gratis. Inte för att jag vill bevisa nånting, men jag tycker du har gjort bort dig en aning och alla förtjänar en andra chans, mannen.

Kontaka mig i PM här eller adda min skype: Gyrkish

Link to comment
Dela på andra sajter

Mannen , du måste öva på ditt flow Mannen.

Mannen . du kan inte dissa folk och inte tro att dom inte kommer att dissa dig Mannen.

Mannen , att skryta om hur duktig man är funkar bara om man är . . Duktig Mannen.

Mannen , skriv texter istället om Ditt liv Mannen.

Mannen , du är ung , öva , gör om , gör rätt Mannen.

Och framför allt Mannen , Formulera din fråga bättre så att man förstår vad det är du frågar efter Mannen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju en snygg preset på "rap"-spåret i alla fall...

Sen låter din röst ungefär lika osäker som du ser ut som på bilden, så det blir svårt att ta det på allvar, det blir mer "men gullet då...". Det låter mer som att det är du själv som snart kissar på dig än den oidentifierade "mannen" du talar till.

EDIT: Dessutom känner jag många som formulerade sig betydligt bättre i skrift vid 12 års ålder än sådär.

Redigerat av Dingbats
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bra skit grabben! Kan inte ge något mer tips än att lyssna på andra rappare och försök lyssna på hur dom rappar. Rap handlar om attityd och du har det, men det kan bli bättre! Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...