Jump to content
Annons

James Brown :)

Recommended Posts

oakleaf (oregistrerad)
Postat
  On 2011-07-05 at 10:18 sa Valle:

AAARRRGGGHHHH!

COLA!?

Är de helt jävla galen!?

Straight, för fan! Straight!

Alla som vet nagot om JD vet att man dricker med cola. Goer man inte det har man inte koll pa det haer med bourbon. Hur kan man gilla JD om man inte dricker med cola. Vad ger du JD med cola i betyg da?

Annons
Postat
  On 2011-07-05 at 10:17 sa Tjabbalabba:

Nu var ju frågan om JB var en bra sångare och det var han ju finns ingen här som har gett ett enda argument om varför han skulle vara dålig eller medelmåttig, inte ens Claes som var den som kom med det idiotiska påstående först.

Eftersom du dyrkar JB som en gud, så blir din bild av verkligheten väldigt skev. Det gör att du tycker att alla som inte håller med dig, har fel - precis som vilka religiösa fanatiker som helst... ☺️

Det måste vara trist att inte kunna erkänna att andra kan göra sin egen bedömning och komma fram till en annan åsikt än din...

Postat
  On 2011-07-05 at 10:22 sa oakleaf:

Alla som vet nagot om JD vet att man dricker med cola. Goer man inte det har man inte koll pa det haer med bourbon. Hur kan man gilla JD om man inte dricker med cola. Vad ger du JD med cola i betyg da?

Coca-Cola ska inte späs ut med någonting alls! Det är minsann helgerån att ens föreslå något sådant!!!

När det gäller Coca-Cola så är jag verkligen expert, eftersom jag har druckit massor av Coca-Cola, så jag kan verkligen ge ett objektivt omdöme här. De som säger något annat har fel - och har total avsaknad av smak och kvalitetskänsla! 😠☺️

Postat
  On 2011-07-05 at 10:25 sa Claes:

Eftersom du dyrkar JB som en gud

Nej nu hittar du på och varför kan du inte komma med ett enda argument om varför du tycker att JB inte var/är en bra sångare?

oakleaf (oregistrerad)
Postat
  On 2011-07-05 at 10:28 sa Claes:

Coca-Cola ska inte späs ut med någonting alls! Det är minsann helgerån att ens föreslå något sådant!!!

När det gäller Coca-Cola så är jag verkligen expert, eftersom jag har druckit massor av Coca-Cola, så jag kan verkligen ge ett objektivt omdöme här. De som säger något annat har fel - och har total avsaknad av smak och kvalitetskänsla! 😠☺️

Cola neat? Aer du gaaalen? Det aer ju som att saega att James Brown aer en dalig sangare men anda gilla funk n soul.

😄

Postat
  On 2011-07-05 at 10:17 sa Tjabbalabba:

Nu var ju frågan om JB var en bra sångare och det var han ju finns ingen här som har gett ett enda argument om varför han skulle vara dålig eller medelmåttig, inte ens Claes som var den som kom med det idiotiska påstående först.

Som sagt, du får finna dig i att folk kommer till slutsatsen att han inte sjunger "bra" på exakt samma grunder som du gör.

Förresten, dyrkar du James Brown?

Postat
  On 2011-07-05 at 10:15 sa CHAE:

Kan man smyga ner en GT trots att man är på jobbet? 😕

Jobbar man inom svensk sjukvård bör det vara fullt acceptabelt att supa på jobbet.

Postat
  On 2011-07-05 at 10:34 sa Valle:

Som sagt, du får finna dig i att folk kommer till slutsatsen att han inte sjunger "bra" på exakt samma grunder som du gör.

Fast när ingen har några argument för att JB iNTE skulle vara en bra sångare så verkar ju grunden ni står på inte existera.

Postat
  On 2011-07-05 at 10:21 sa Demonproducenten:

rent objektivt ska whiskey drickas med is

nämn någon som tycker annorlunda

Nejnejnej... Det är superkommersiellt att dricka utan is. Jag vet det – eftersom jag tycker så.

oakleaf (oregistrerad)
Postat
  On 2011-07-05 at 10:37 sa Tjabbalabba:

Fast när ingen har några argument för att JB iNTE skulle vara en bra sångare så verkar ju grunden ni står på inte existera.

Det roliga aer att jag inte sagt vad jag tycker om karln. Jag, och andra haer, argumenterar foer nagot annat som verkar ha undgatt dig totalt.

Postat
  On 2011-07-05 at 10:37 sa Tjabbalabba:

Jodå, den existerar i allra högsta grad.

Sista gången: Dyrkar du James Brown?

Postat
  On 2011-07-05 at 10:29 sa Tjabbalabba:

Nej nu hittar du på

https://www.studio.se/index.php/topic/86880-vad-haende-med-politiken-egentligen/page__view__findpost__p__1249158

Citat
och varför kan du inte komma med ett enda argument om varför du tycker att JB inte var/är en bra sångare?

Varför? För att jag inte tycker att han var en bra sångare. Det är ett hur bra argument som helst eftersom det handlar om tycke och smak - och inte någon kvantifierbar data som kan ge ett objektivt och absolut säkert resultat.

Du tycker annorlunda - och jag upprepar ännu en gång att du måste lära dig acceptera att det finns gott om folk som har åsikter som inte är identiska med dina.

Postat
  On 2011-07-05 at 10:41 sa Claes:

https://www.studio.se/index.php/topic/86880-vad-haende-med-politiken-egentligen/page__view__findpost__p__1249158

Du har svårt med att greppa analogier va?

On 2011-07-05 at 10:41 sa Claes:

Varför? För att jag inte tycker att han var en bra sångare. Det är ett hur bra argument som helst

Nej det är inget argument alls och det vet du.

Postat
  On 2011-07-05 at 10:45 sa Valle:

2 - 0 till Valle.

Öh dålig på att räkna eller? Man ser ju att det är du Claes Chae Demoproducenten och era kollegor som står på den sjunkande båten. Ni borde nog lägga ned boozandet på arbetstid.

Postat
  On 2011-07-05 at 10:44 sa Tjabbalabba:

Du har svårt med att greppa analogier va?

Nej, men eftersom du väljer att tolka andras inlägg lite hur som helst, så kan jag göra likadant med dina inlägg.

Citat
Nej det är inget argument alls och det vet du.

Jodå - visst är det ett alldeles utmärkt argument när det, som i detta fallet, handlar om tycke och smak.

Postat (redigerat)
  On 2011-07-05 at 10:56 sa Claes:

Jodå - visst är det ett alldeles utmärkt argument när det, som i detta fallet, handlar om tycke och smak.

Struntprat! Kan du inte argumentera för varför du tycker något är bra eller inte bra(dåligt) så kan man ju undra över hur lite vikt man ska lägga på dina övriga påståenden.

Redigerat av Tjabbalabba
Postat
  On 2011-07-05 at 11:00 sa Tjabbalabba:

Struntprat! Kan du inte argumentera för varför du tycker något är bra eller inte bra(dåligt) så kan man ju undra över hur lite vikt man ska lägga på dina övriga påståenden.

Varför ska jag förklara någonting alls för dig om mina åsikter om en sångare? Du gör ju ändå dina egna tolkningar och förvandlar dem till "sanning" i din lilla värld. Nej - ut i friska luften med hink och spade istället, så att du kommer till ditt rätta element. ☺️

Postat
  On 2011-07-05 at 11:15 sa Claes:

Varför ska jag förklara någonting alls för dig om mina åsikter om en sångare?

Varför gör du inlägg efter inlägg här som är helt meningslösa när du istället kunde förklara på vilka grunder du anser att du kan proklamera att James Brown inte är en bra sångare? Ut med det nu och svara gärna på frågan om du tror att andra sångare hade kunna sjunga låtarna bättre än James.

Postat
  On 2011-07-05 at 10:37 sa Valle:

Nejnejnej... Det är superkommersiellt att dricka utan is. Jag vet det – eftersom jag tycker så.

äh

det är ju bara fame brudar å rockenroll

Postat (redigerat)
  On 2011-07-05 at 11:32 sa Neosus:

JB är ju fan skitäcklig. 😛

nu vet du inget om kvalitet!

KirkHammet_HighSchool.jpg

det ser man ju för fan rent objektivt att yngve är en bra gitarrist - inte dålig

Redigerat av Demonproducenten
Postat (redigerat)
  On 2011-07-05 at 11:46 sa Tjabbalabba:

Ja 50+ klassiska låtar är ju inte så mycket att komma med.

nej

tacka vet jag yngves katalog kalsonger

Redigerat av Demonproducenten

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.