Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej.

Jag är på jakt efter en lokal som ska gå att bygga en studio i, eventuellt en färdigbyggd studio, men det

verkar i stort sett vara omöjligt att hitta en lokal där det går att bedriva sån verksamhet. Jag vill helst

att det inte är i en byggnad där det bor människor, för att undvika massiva ljudisoleringskostnader.

Det finns ju ganska många aktiva studioinnehavare här på forumet, så om någon kan komma med tips på hyresvärd

eller hemsida, eller telefonnummer till nån så vore det guld värt.

Vart som helst mellan märsta och södertälje fungerar alldeles utmärkt.

Tack på förhand!

Edit: Storleksmässigt vill jag att det ska vara cirka 75-85 m2, så att man får plats med ett ordentligt kontroll-

rum och ett bra inspelningsrum.

Redigerat av Ondskans Laboratorium
Annons
Postat

Kanske på blocket , Kontors-Industrilokaler.

Annars kan du ju kontakta hyresvärdar direkt och fråga i ett hus/område du gillar.

jupp, har suttit och ringt som en galning, men när man säger "musikstudio" blir det

oftast tvärstopp 🙁 hoppades på att det satt folk här med lite bra tips.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.