Jump to content
Annons

Är detta bra?

Recommended Posts

avveee (oregistrerad)
Postat

Låten ovan är en egen låt jag gjort, anledningen till att jag lägger upp den här är pga att jag inte har tillgång till min låt för tillfället så kan inte ladda upp den.

Ge mig gärna konstruktiv kritik och berätta vad du tycker. Kan jag bli något? Att komma ihåg är att kvaliten på detta youtubeklipp suger.

Annons
Postat

Ja, inte är det dåligt i alla fall 🙂 Du är någonting på spåren där alltså men tämligen tamt nu med några guror. Leaden är hyfsad men stämmorna är alldeles för klena.

Du har lajnat gurorna rakt in i kortet va?

Köp ett popskydd för att sången smäller på ganska hårt i nuläget.

2 av 5.

Arra upp den.

Vänligen,

CHAE

Postat

Låten i sig låter helt okej imo!

Mixen kan du ju leka med mycket mer, och ett pop-filter skulle nog göra susen med!

Prova dubba gitarren och bredda dom lite, skulle nog hjälpa mycket!

Sången var helt okej med när jag lyssnar närmare, utöver att det spricker runt 3.00 när du går upp i ton.

Kan tillägga att jag själv är väldigt färsk med! Men lite tipps iaf!

avveee (oregistrerad)
Postat

Aa ska absolut köpa ett puffskydd. Grejerna är nya atm och låten är än så länge inte helt färdig, utan är mer som ett rått demo.

drloop (oregistrerad)
Postat

Popfilter och stäm gitarrerna.

Blir en bra grej när den blir klar.

Postat

Kanske läge att se över intoneringen på gitarren lite - dvs att den stämmer överallt - innan detta hamnar på färdig produkt.

Tycker det är skönt att se att någon älskar sin röst såpass att han lägger den vad som normalt skulle vara dubbelt för högt i förhållande till instrumenten.

Detta kan bli något, när det kommer på 2-3 instrument till.

Lovande!

:rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.