Susanna1987 Postat 27 april 2011 Dela Postat 27 april 2011 Tjena! Trevligt att vara här. Jag heter Susanna och är musikintresserad....ganska passande beskrivning 😉. Jag är helt och hållet, 100% ny inom det här med digital musik och studio. Allt jag har gjort inom musik är att spela "klassisk" gitarr i över 10 år, men varken "professionellt" eller något sånt. De senaste veckorna har jag blivit mer intresserad av musikproducering, och nu letar jag efter hjälp och saker att lära mig 😄. Jag hoppas att jag kommer att trivas här och träffa många trevliga medlemmar 🙂. //Susanna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 27 april 2011 Dela Postat 27 april 2011 Hej och välkommen! Trevligt med fler Smålänningar. 🙂 Vart ifrån Småland kommer du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BluesBoy Postat 27 april 2011 Dela Postat 27 april 2011 Välkommen! Ett fantastiskt ställe att vara på om Du är ute efter kunskap, erfarenhet och främst av allt, att ha kul. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Unicron Postat 27 april 2011 Dela Postat 27 april 2011 Välkommen till forumet! Kul med fler smålänningar som sagt! Finns mycket information att hämta här så det är bara att hugga in! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 27 april 2011 Dela Postat 27 april 2011 Hej & välkommen ... småland här åxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 27 april 2011 Dela Postat 27 april 2011 Hej och välkommen till forumet! Såg att Kängan redan bistått med en hel del info i din första tråd. Det är så vi jobbar här:) Have a good'n! /CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
desvaenger Postat 27 april 2011 Dela Postat 27 april 2011 Välkommen, från en smålänning till en annan! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 27 april 2011 Dela Postat 27 april 2011 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linuz Postat 27 april 2011 Dela Postat 27 april 2011 hejsan och välkommen! Smålänning också 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sadomachine (oregistrerad) Postat 27 april 2011 Dela Postat 27 april 2011 Välkommen från en till Smålänning... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 27 april 2011 Dela Postat 27 april 2011 Hej! Och välkommen till helvetet! Också smålänning (born in Nybro). Från början i alla fall; numera skåning. Men du har visst redan failat "Ljudkortsfrågan", läste jag någonstans... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.