Jump to content
Annons

Söker erfaren mastring studio i stockholm


eikido

Recommended Posts

Annons

Tack 🙂

Lyckades fiska upp de från google innan, men det hjälper faktiskt att någon medlem även här typ "godkänner" de 🙂

Har faktiskt lyckats hitta stockholm mastering som verkar bra. Någon som har något att säga om de? Jag gillar deras tjänster 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

"Ok ja tänkte bara om du e grym på att lacka bilar annars är det kanske bra å lägga ut det med?

Grovjobbet görs ju i lacken, poleraren e ju bara finliret, som jag fattar det"

Hoppas du förstår paradoxen 😉

Ok ja bara tänkte om du e grym på att mixa annars kanske det är bra å lägga ut det med?

Grovjobbet görs ju i mixen, mastern e ju bara finliret, som jag fattar det :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

"Ok ja tänkte bara om du e grym på att lacka bilar annars är det kanske bra å lägga ut det med?

Grovjobbet görs ju i lacken, poleraren e ju bara finliret, som jag fattar det"

Hoppas du förstår paradoxen 😉

Fattar men fattat inte 😆

Grovjobbet görs ju i underarbetet dvs innan polering och lack. Svårt att få lacken helt ok om underarbetet inte är riktigt slätt ☺️

va bara det ja mena, annars kanske man kan mastra själv 😉

Redigerat av madeinroad79
Link to comment
Dela på andra sajter

"Ok ja tänkte bara om du e grym på att lacka bilar annars är det kanske bra å lägga ut det med?

Grovjobbet görs ju i lacken, poleraren e ju bara finliret, som jag fattar det"

Hoppas du förstår paradoxen 😉

Det är nog både rätt och fel. Har man gjort en dålig mix går det inte att få det att låta bra genom masteringen.

Har pratat med flera masteringstekniker, och de brukar säga ifrån om de tycker att en låt är för dåligt mixad (vilket egentligen inte är konstigt, för konsumenten kan ju inte veta om det är mixen som är dålig eller masteringen).

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...