Jump to content
Annons

Min första låt på forumet


woland

suger detta eller?  

6 röster

  1. 1. suger detta eller?

    • 1- ja
      0
    • 2- nej
      6
    • 3- måste fundera
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: Bilderdijkstraat

ARTIST/GRUPP: wolands vänner

GENRE: hybrid drum n bass med jazziga förtecken

LÅTLÄNGD: 6.30

KOMPOSITÖR: woland

INSPELNINGSÅR:2004

FORMAT: mp3

STORLEK: 5.95

STATUS: färdig demo

LÅTLÄNK: bilderdijkstraat

lägger upp min första låt för sågning nudå..hehe..all kritik är välkommen, tackelitack!

mvh

-djussi-

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Betydligt mer lätt nu-jazz än drum n’bass tycker jag, men varför tjafsa om sådant. 😛 Mycket välgjort, såpass välgjort att gallupfrågan närmast blir lite förolämpande. Du vet ju också att det inte suger, eller hur? 🙂 Kan med lite masteringsfix platsa på diverse av de samlingar jag har i skivhyllan, utan tvekan. Lite trist och ointressant också, men det är kanske mest en smaksak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här var ju hur skönt som helst.

Härligt med riktiga trumpeter istället för midiljuden som idag tyvärr mer och mer tillhör vanligtheterna. 🙁

Eftersom jag tillhör den kategorin av människor som gillar trumfills och sånt så är väl det enda smolket att trummorna är lite stela och kör typ samma stil hela tiden, men å andra sidan så funkar det ganska bra i den här genren. 😉

Kanske skulle sitta bra med ett litet stick också på nåt ställe med lite andra ackord för att liva upp stämningen ännu mer. 😆

Annars bra jobbat med en skön avslappnande ljudbild. 🙂

Mvh / djonas

Link to comment
Dela på andra sajter

tack allihopa för responsen, skönt att få lite feedback!

sisältää:

-ok jag erkänner vet att de inte suger..hehe..men håller med om att den kunde mastras lite bättre..tyvärr e jag inte så hi på de ännu 😄

Djonas:

mm..lyssnade igenom låten igen å tror du kanske har rätt angående ett stick..eller att den borde kortas ner en aning..jag e ju inte så mkt för trumfills då..hmm..försöker hålla de minimalistiskt med sväng.

Håkan:

hehe..försöker vara lite trevlig i min musik då jag som person e allt annat än mysig :rolleyes:

Jussi

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...