Jump to content
Annons

Behöver hållare+xlr kontakt till mina Coles 4038


red_house_painter

Recommended Posts

köpte mig ett stereopar Coles 4038 men fick inte med någon hållare som man kan montera fast på stativ eller så man kan koppla in mickabel... jävligt sur måste jag säga...

är i behov av att snabbt få tag i 2st sådana här http://www.dv247.com/microphones/coles-4071b-microphone-to-stand-adapter--24650 och det var för övrigt härifrån jag köpte

mina mickar. skrev ett argt svar om att jag köpte 2mickar utan att kunna köra dem pga att det inte gick att hänga upp på något sätt eller att jag inte kan koppla in dom. ska det verkligen behöva vara så? svaret jag fick var.. du måste köpa dom separat... jaja skitsamma... snubben på dv247 säger att det kommer ta minst 2 veckor att få in dem. jag har inte tid att vänta ytterliggare 2 veckor på några jävla hållare... 😠

var köper jag dem så jag kan få hem dom direkt? golden age hade inget och kunde inte fixa fram 🙁 är något desperat och känner spontant att jag inte vill handla hos dv247 fler gånger

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Håller med om att adaptern borde ingå. Men tycker snarare det är Coles du ska bli irriterad på som envisas med att sälja sina mikrofoner med anslutningar som ingen annan använder idag.

Har du kollat med musikaffärer i närheten? Chansen finns ju att dom sitter på adaptrar v just den anledningen att det är svårt att sälja mickarna utan att ha adaptern på lager.

Annars kan du kolla med Canford som är agent för Coles i England. Dom om några borde ha i lager.

Link to comment
Dela på andra sajter

jo det också kanske. vet att när min kollega köpte så fick han adapter till. göteborg är nog uteslutet. ger mig inte ens in i att snacka med alla i affärerna. googlade och fann att deluxe i sthlm sålde coles. ringde dom precis och han trodde att det skulle finnas men att han inte kunde hitta dem. han bad mig ringa senare så jag hoppas på det bästa!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej!

Misstänker att jag är lite sen med att svara, men jag råkar veta att på deluxe vid fridhemsplan skickar de med såna med sina 4038:or. Kan ju hända att de inte vill sälja dem separat, men där finns de iaf!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...