Burnie Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 (redigerat) Fan, jag har ju glömt bort att gratulera min bästa Pro Tools lärare Gizmo!! Och min projektrumslagarkollega aRockarn, i världens mest utdragna KISS Tribute projekt (hej Hellpig) 😄 Grymt bra jobbat av er båda, nu har ni visat var skåpet ska så!!! Grattis Björn Redigerat 2 februari 2011 av Burnie
Anders F Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 danke danke 🙂 Nu tar vi nya tag och spåntråd för festival numero 36 finns uppe 🙂 MVH Anders
madeinroad79 Postat 3 februari 2011 Postat 3 februari 2011 .....Till dem alltså. Både AC och DC 😄😄😆 . Kanske skall prova å göra en låt som inte känns igen... vet inte om jag är kapabel till det 😆
madeinroad79 Postat 3 februari 2011 Postat 3 februari 2011 "We Head For Uranus!" ha..ha.. grym, önskar ja kom på det... 😆
Hellpig Postat 3 februari 2011 Postat 3 februari 2011 Och min projektrumslagarkollega aRockarn, i världens mest utdragna KISS Tribute projekt (hej Hellpig) 😄 Björn Saknar material från diverse inblandade, tyvärr. Men funderar på att mixa det jag har o släppa snart så jag "blir av med det".
therocker Postat 3 februari 2011 Postat 3 februari 2011 "We Head For Uranus!" Fattar du hur man kan uttala det, eller är det just det du gör? 😳
Valle Postat 3 februari 2011 Postat 3 februari 2011 Fattar du hur man kan uttala det, eller är det just det du gör? 😳 Näää.... ? Men om det är något pinsamt, så väljer jag istället att byta till: "Feathers Flew In The Cockfight"
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.