laxlaxlax Postat 29 mars 2011 Postat 29 mars 2011 Fan boys.. här är är det skarpt läge. Sov med den lilla inneboendetjejjen inatt. Hon sa "så länge det inte betyder något.. det brukar hända med mig, killar lurar sig själva att det inte skulle betyda något och det blir alltid krångel. Jag är duktig på att dra den gränsen, för mig betyder det inget. Men vi kan pröva!" Jag sa "jaha men alltså det betyder inget.. nääädå" och efter hon somnat tillbringade jag några vakna timmar & tänkte "fan, jag har lurat mig själv! jag är ju förtjust i henne. Helvete. " Och i nåt övertrött halvdeliriskt tillstånd gick jag och lade mig på soffan istället. mindes att det kändes dumt att ligga kvar efter den slutsatsen. Hej på dig, brudkrångel, gamle vän. Fan!
SadamJR Postat 29 mars 2011 Postat 29 mars 2011 Fan boys.. här är är det skarpt läge. Sov med den lilla inneboendetjejjen inatt. Hon sa "så länge det inte betyder något.. det brukar hända med mig, killar lurar sig själva att det inte skulle betyda något och det blir alltid krångel. Jag är duktig på att dra den gränsen, för mig betyder det inget. Men vi kan pröva!" Jag sa "jaha men alltså det betyder inget.. nääädå" och efter hon somnat tillbringade jag några vakna timmar & tänkte "fan, jag har lurat mig själv! jag är ju förtjust i henne. Helvete. " Och i nåt övertrött halvdeliriskt tillstånd gick jag och lade mig på soffan istället. mindes att det kändes dumt att ligga kvar efter den slutsatsen. Hej på dig, brudkrångel, gamle vän. Fan! Sov med?
Dingbats Postat 29 mars 2011 Postat 29 mars 2011 Sov med? Eftersom han mig veterligen inte just kommit tillbaks från en USA-roadtrip får man väl utgå från att han menar just sov tillsammans med.
SadamJR Postat 29 mars 2011 Postat 29 mars 2011 Eftersom han mig veterligen inte just kommit tillbaks från en USA-roadtrip får man väl utgå från att han menar just sov tillsammans med. Tycker det låter som om han inte sov alls.
Overkill Postat 29 mars 2011 Postat 29 mars 2011 Det har aldrig känts så dåligt att få godkänt på en tenta.
drloop (oregistrerad) Postat 29 mars 2011 Postat 29 mars 2011 Köpt Melodyne CRE8 för 800 spänn. Gissa om jag skall uppgradera... 🙂
SadamJR Postat 29 mars 2011 Postat 29 mars 2011 Det har aldrig känts så dåligt att få godkänt på en tenta. Man får va glad för det lilla, som flickan sa.
Dingbats Postat 29 mars 2011 Postat 29 mars 2011 Det har aldrig känts så dåligt att få godkänt på en tenta. Nej, det tycker inte jag heller det brukar göra. heh förlåt Nej synd.
Dingbats Postat 29 mars 2011 Postat 29 mars 2011 Snygg metafor: Hjärnan sade:Då det är jag som kontrollerar alla delarna och tänker för alla måste jag vara chef. Ögonen sade: Då det är vi som ser till att inget händer och som varnar när någon fara hotar, så vill vi vara chef. Benen sade: Då det är vi som bär människan dit han vill och utför det som hjärnan ger vink om, vill vi vara chef. Så fortsatte händerna, hjärtat och lungorna alla med samma yrkande att få bli chef. Slutligen begärde arslet att man skulle välja honom till chef. Alla kroppsdelarna skrattade och tyckte idén var fullkomligt absurd – att ha ett arsle till chef. Arslet blev mycket ilsket, slöt ihop sig, tjurade och vägrade att överhuvudtaget fungera. Till följd av detta fick hjärnan feber, ögonen skelade och gjorde ont, benen blev slappa och svaga och händerna hängde rakt ned. Ja, till och med hjärtat och lungorna fick svårt att fortsätta arbeta. Och så blev det så, att alla kroppsdelarna får arbeta medan arslet bara leker chef och endast åstadkommer en massa skit. Sensmoral: För att bli chef behöver du inte vara geni... bara ett vanligt arsel. Tänk vad många chefer det finns.
Micke H Postat 29 mars 2011 Postat 29 mars 2011 Snygg metafor: Hörde den där häromdagen, jävligt skön.
drloop (oregistrerad) Postat 29 mars 2011 Postat 29 mars 2011 Snygg metafor: Eller en annan tvist på ämnet. En hög chef behöver ju inte vara psykopat, han kan också vara en skitstövel.
SadamJR Postat 29 mars 2011 Postat 29 mars 2011 Köpt Melodyne CRE8 för 800 spänn. Gissa om jag skall uppgradera... 🙂 Sjunger du falskt?
SadamJR Postat 29 mars 2011 Postat 29 mars 2011 Nemän tjänare debatt! 😄 Funderade på en grej, vad sägs om att ses över en kaffe i sommar? 🙂 När vi ändå bor i samma stad menar jag. Eller är du skygg och inte känner fört? Bara att vara ärlig, det är vi alltid i längsta. 😄 Där har vi ett kafferep som aldrig blir av.
Neosus Postat 29 mars 2011 Trådstartare Postat 29 mars 2011 Klockan är ganska precis exakt ca snart fem 😑
Recommended Posts