Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Är på jakt efter ett matchat par stormembranare i prisklassen 4000-7000:-. Tog upp diskussionen om AKG C214 i en annan tråd, här tänkte jag kolla om någon har erfarenheter av konkurrenten sE 4400a? Letade runt i forumet men hittade bara någon liten kommentar där någon testat en 4400a, en 214 och en 414 (C12-kapsel) samtidigt, och då valt 4400a framför de andra...det gjorde mig nyfiken!

Btw, jag har fått för mig att 4400a är någon slags 414-kopia, är det så? Eller har jag bara fått för mig det p.g.a. den lilla likheten utseendemässigt... 🙂

PS. Ni är såklart välkomna att slänga in fler alternativ till de två jag redan har! 🙂

Annons
Postat

Jag har testat 4400 mot 414 EB (C12-kapsel typ) och 414 B-ULS. Tycker inte 4400 låter som någon av dem. Däremot påminner den om 414 i utseende och funktioner.

4400 har inte lika tjock botten som 414 B-ULS och inte lika mycket topp som EB.

Gillade den som allroundmick.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.