Jump to content
Annons

Politisk ståndpunkt?


D Vibe

Recommended Posts

Annons
  • Svar 419
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Tycker folk med välbetalda arbeten bör givetvis betala mer skatt än de som tjänar mindre. Samtidigt bör staten göra sitt yttersta för att sätta ditt de som fuskar med bidrag o.s.v. Man ska inte behöva leva som en jäkla kyrkråtta ifall man verkligen är sjuk eller t.ex. drar på sig någon arbetsskada. Däremot latmaskar som inte jobbar p.g.a. att de inte orkar kan ju fan ta mig gott klara sig själva.

Sossarna nu för tiden är ju också ett borgar-parti... Rikspolitiken är ju rena katastrofen enligt min mening. Jag menar HÖJA skatterna på arbete och SÄNKA eller TA BORT dem på aktier, ägande, arv , gåvor o.s.v. Vilket skitsnack.

Och ovanpå det ska vissa idiot-politiker roffa åt sig själva så mycket som möjligt.

Dessutom tycker jag att priserna på att åka kollektiv måste minska. Utan att därmed bensinpriset ska gå upp till 30 spänn per liter

Sammanfattningsvis kan man ju säga att inget parti faller mig riktoigt i smaken 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker nog som Dumb Dan. Den här tråden känns både lite skum och farlig och onödig. Ska jag bekänna politisk färg så lutar jag mest åt Hammagrellas politik. Dock anser jag att VAD man jobbar med ska styra hur mycket glass man får äta! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker nog som Dumb Dan. Den här tråden känns både lite skum och farlig och onödig. Ska jag bekänna politisk färg så lutar jag mest åt Hammagrellas politik. Dock anser jag att VAD man jobbar med ska styra hur mycket glass man får äta! 😳

Uhm, men nu är det så att man inte MÅSTE skriva vad man röstar på, räcker att klicka i .. Är mest bara intresserad av statistiken 🙂

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)

Sånt här gör mig så jäkla förbannad! 😉

Här kommer jag nyss hemkommen från affären med ett choklad jag tänkt gotta i mig ikväll och vad möts jag av när jag slår upp studios forum!? Jo, en bild på en stor smarrig glass!!! Nu ångrar jag genast mitt chokladköp.... 🙁

Sådana här trådar funkar aldrig på nätet. Det slutar så gott som alltid med bråk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)
Sådana här trådar funkar aldrig på nätet. Det slutar så gott som alltid med bråk.

Och kärlek börjar alltid med bråk, så i slutändan kommer vi alla att älska varandra! 😄

Nån som vill slåss? 😉

Vem kan egentligen tacka nej till lite våld? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp!

Så om du jobbar med att sitta i en glassig studio och prodda Dr.Bombay hela dagen så ska du få lika mycket glass som mig om jag är kottplockare i skogen? Tycker du inte att det är lite orättvist?

Orättvist. Kottplockaren ska självklart ha mindre betalt! 😉

edit: orättttttvist

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Lite roligt med den här tråden... det tassas som katten kring het gröt omkring den. Man känner hur tät stämningen är... det slängs ut en trevare, men alla passar sig lite eftertänksamt. 🙂

Krutdurken är laddad... kommer den explodera?? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...