mucko Postat 29 oktober 2010 Postat 29 oktober 2010 Hejsan Mellan 30 och 40. Gbg. Förort. Hiphop mest. HĂ„llit pĂ„ lĂ€nge med produktion pĂ„ ideell basis. Inte intresserad av karriĂ€r i den meningen. Klarar mig bra Ă€ndĂ„. Har varit medlem hĂ€r pĂ„ forumet nĂ„gra veckor och skummat det mesta utan att egentligen bidra med nĂ„t utan mest kollat vad ni andra har att komma med. MĂ€rker att en del av er kan en hel del. NĂ„gra andra försöker ge sken av att kunna en massa utan att alltid ha sĂ„ mycket pĂ„ fötterna. SĂ„ finns det nĂ„gra som visar stor ödmjukhet men som jag misstĂ€nker har en hel del att komma med. Sedan har jag upptĂ€ckt att en del av er har minst sagt extrema Ă„sikter nĂ€r det gĂ€ller politik, har skummat off topic en del, och som innevĂ„nare i en invandrartĂ€t förort med mĂ„nga blattepolare sĂ„ reagerar jag ju förstĂ„s pĂ„, frĂ€mst, de med nĂ€st intill nazistiska Ă„sikter. Hade nog inte rĂ€knat med det hĂ€r pĂ„ forumet, men jag antar att det hĂ€r Ă€r en spegling av resten av Sverige sĂ„ det mesta ryms vĂ€l hĂ€r. Jag rĂ„kade göra mitt första inlĂ€gg idag sĂ„ jag bestĂ€mde mig för att sĂ€ga hej hĂ€r ocksĂ„. Vi fĂ„r vĂ€l se vad jag kan fĂ„ ut av det hela och vad jag eventuellt kan bidra med. Det ska bli intressant đ 1
kardo Postat 30 oktober 2010 Postat 30 oktober 2010 de med nÀst intill nazistiska Äsikter. Hade nog inte rÀknat med det hÀr pÄ forumet, men jag antar att det hÀr Àr en spegling av resten av Sverige sÄ det mesta ryms vÀl hÀr. Hejsan ! Var stÄr det ???
Frekvensspektrumanalysator Postat 30 oktober 2010 Postat 30 oktober 2010 det Àr tyvÀrr inte sÄ konstigt. med tanke pÄ att det Àr 99% manlig vit medelklass i forumet.
slejnard Postat 30 oktober 2010 Postat 30 oktober 2010 det Àr tyvÀrr inte sÄ konstigt. med tanke pÄ att det Àr 99% manlig vit medelklass i forumet. Betvivlar starkt. Men Ä andra sidan Àr du ju bara en "frekvensspektrumanalysator".
Frekvensspektrumanalysator Postat 30 oktober 2010 Postat 30 oktober 2010 Betvivlar starkt. Men Ă„ andra sidan Ă€r du ju bara en "frekvensspektrumanalysator". varit pĂ„ ett seminarium nĂ„n gĂ„ng? đ
mucko Postat 30 oktober 2010 TrÄdstartare Postat 30 oktober 2010 (redigerat) Hejsan ! Var stÄr det ??? hÀr t ex finns en del rÀtt sÄ skrÀmmande synpunkter. https://www.studio.se/index.php?showtopic=70602 Redigerat 30 oktober 2010 av mucko
Jerry P Postat 31 oktober 2010 Postat 31 oktober 2010 (redigerat) VĂ€lkommen! LĂ€ste den dĂ€r trĂ„den och rent objektivt, sĂ„ lĂ„ngt det Ă€r möjligt, sĂ„ kunde jag inte finna "nĂ€st intill naziztiska Ă„sikter". DĂ€remot indignationer, reflektioner och retorisk synpynkt. Avstavningen med kommatecken, punkter, frĂ„getecken och utropstecken var satta pĂ„ de stĂ€llen som behövdes, för att meningens innebörd inte skulle gĂ„ förlorad. Sett över hela trĂ„den, sĂ„ var dĂ€r mest kĂ€bbel mellan medlemmarna, utan en direkt plattform att stĂ„ pĂ„ för att uttrycka samma sak. Jag skulle likna trĂ„den vid en ankdamm med kvackande ankor som bara simmade runt lite. Hade det varit den höga grad som du menar pĂ„ att du har uppfattat trĂ„den som, sĂ„ kan du vara sĂ€ker pĂ„ att moderatorerna hĂ€r pĂ„ forumet hade tagit tag i saken direkt. đ Edit: Lade till ett "s" i ordet "Avstavningen" Redigerat 31 oktober 2010 av Jerry P
mucko Postat 31 oktober 2010 TrÄdstartare Postat 31 oktober 2010 Vi ser vÀl det pÄ olika sÀtt... För mig sÄ sÄ Àr det tydliga högerextrema, pÄ grÀnsen till nazistiska tankar som sipprar fram hÀr och var. SÄ Àr det med det. Jag hade inte tÀnkt att föra nÄn diskussion om det bara göra en liten reflektion. UtgÄr frÄn att alla hÀr har den rÀtten.
Jerry P Postat 31 oktober 2010 Postat 31 oktober 2010 /--/Jag hade inte tĂ€nkt att föra nĂ„n diskussion om det bara göra en liten reflektion. UtgĂ„r frĂ„n att alla hĂ€r har den rĂ€tten. SjĂ€lvklart. Men du ser ocksĂ„ hur pigga folk Ă€r hĂ€r för att foruma đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.