Neosus Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 SKA KOKA MIG EN FIKA OCH SEDAN KOLLA PÅ EN FILM TROR JAG ATT JAG SKA GÖRA TROR JAG!!!!!!! ...ja bara så att ni vet alltså...lixom. 😑
Memphis Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 SKA KOKA MIG EN FIKA OCH SEDAN KOLLA PÅ EN FILM TROR JAG ATT JAG SKA GÖRA TROR JAG!!!!!!! ...ja bara så att ni vet alltså...lixom. 😑 🥰
Fidden Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 homer simpson liknar en lussekatt har jag kommit på.
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Jag säger ofta "ja" med kort a. Jag ska köra med kort a fast långt. 🤪 jaaaaaaaaaaaaa.... typ
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Dingbats, jag ändrar mig. Ska köra med Jawohl och lite annat hela kommande vecka.
drloop (oregistrerad) Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 FATTA VA HAN FÅR LIGGA!!! 😆 :lol: ...
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 GRATTIS! Idag e d ju Fjärde Advent. Bytt avatar dagen till ära.
Memphis Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 (redigerat) Vem? Han med ofattbara 20 miljoner träffar? 😲 Ja, han. 😄 Nämen, han har blivit jättekänd för att folk tycker han e rolig, därav alla träffar. Så har fått vara me i stora talkshows, och i ett klipp är 50cent med honom och mimar. Om du nu vet vem 50cent e så förstår du hur stort det är. 😛 Redigerat 19 december 2010 av Memphis
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Ja, han. 😄 Nämen, han har blivit jättekänd för att folk tycker han e rolig, därav alla träffar. Så har fått vara me i stora talkshows, och i ett klipp är 50cent med honom och mimar. Om du nu vet vem 50cent e så förstår du hur stort det är. 😛 Jo, det vet jag ju. Men han kan inte vara gammal?
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Nu byter jag avatar igen för nu är ju Fjärde Advent över. Nu är det få dagar kvar till jul så nu kommer därför min JULAVATAR! GOD JUL!
Memphis Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Jo, det vet jag ju. Men han kan inte vara gammal? 50cent är runt 30 tror jag. 😛 Kollade upp och han var 15 bast. 😄
Memphis Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Den borde synas... Den syns. Om den inte gör det för dig så får du trycka F5.
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 (redigerat) Har brustit min vänstra tricepsmuskel. Vet inte vilken del av den. Det gör ont lite varstans. Är tämligen säker på diagnosen. Läste att man kan ultraljudsundersöka eller köra magnetkamera för att ställa diagnosen, men inte kommer de att "offra" det... Vet inte vad jag ska göra åt det dock. Har varat i 2,5 vecka nu men blir faktiskt bara sämre. 😏 Att försiktigt börja rehabträna den kan jag glömma i nuläget. Det gör ju ont hela tiden, även när jag inte använder den. Läste att det vid en musklebristning kan göra ont nån vecka men sedan kan man gå på träning. Konstigt. När jag sträckte min ryggmuskel för 2 år sedan gjorde det lika ont i över ett år. Redigerat 19 december 2010 av debatt
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Den syns. Om den inte gör det för dig så får du trycka F5. Tack! För det hjälpte inte ens att logga ut och gå in igen...
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 50cent är runt 30 tror jag. 😛 Kollade upp och han var 15 bast. 😄 Allt sitter långt ned på huvudet.
Memphis Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Har brustit min vänstra tricepsmuskel. Vet inte vilken del av den. Det gör ont lite varstans. Är tämligen säker på diagnosen. Läste att man kan ultraljudsundersöka eller köra magnetkamera för att ställa diagnosen, men inte kommer de att "offra" det... Vet inte vad jag ska göra åt det dock. Har varat i 2,5 vecka nu men blir faktiskt bara sämre. 😏 Att försiktigt börja rehabträna den kan jag glömma i nuläget. Det gör ju ont hela tiden, även när jag inte använder den. Läste att det vid en musklebristning kan göra ont nån vecka men sedan kan man gå på träning. Konstigt. När jag sträckte min ryggmuskel för 2 år sedan gjorde det lika ont i över ett år. Hur gick det där till då? 😲 Gjorde du något tungt lyft/tryck av nått slag? Jag fick muskelbristning i bröstmuskeln en gång, när började gymma och va oförsiktig i en övning. Gjorde lite ont några få veckor, men vilade ett par månader för säkerhets skull.
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Vad tror ni om denna som jag funderar på att skaffa nästa år (snart). Gjorde en tråd men fick inte ett enda svar för ett tag sedan. 1775 SEK. Tror mer på den än motsvarande modeller från seElectronics o Vicoustics och allt vad de heter. Roxdon är justerbart nämligen. 😳
Memphis Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 E ju bra för att sklippa burkigt reverb så man lätt annars får i tomma kala rum. Ljudet studsar ju inte iväg och tillbaka så får ju cleanare inspelningar. Har man cash så visst.
debatt Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 Hur gick det där till då? 😲 Gjorde du något tungt lyft/tryck av nått slag? Jag fick muskelbristning i bröstmuskeln en gång, när började gymma och va oförsiktig i en övning. Gjorde lite ont några få veckor, men vilade ett par månader för säkerhets skull. Vet inte. Kan ha att göra med att jag använde tricepsmuskeln. Minns att jag var kall som f*n, särskilt i överarmarna, de var som isklumpar. Det är ju vinter fan.. Så det behövdes nog inte mycket ansträngning för att något skulle brista. Nu gör det ständigt ont. 2.5 vecka anses länge. När jag spelade badminton i Fjäderborgen för ett och annat år sedan så var det kall air condition på så jag blev helt nedkyld på ryggen plus den kalla svetten, så hela skuldermuckeln på höger sida brast. Ständig värk i drygt ett år och samtidig rehab. Egentligen ska man inte rehabträna förrän värken släppt men sjukgymnasten sa att man måste börja rehabträna ändå och att det var konstigt att det smärtade så länge, men flera nerver var ju också av naturligtvis. ajajajaj. Det är ju inte musklerna som smärtar, utan alltid nerverna i dem. Farsan skulle lyfta upp en liten ryggsäck, dock knökfull, men hela höger biceps sprack, såg därefter ut som om ett äpple hade glidit ned på armen. Känner en styrkelyftare (landskaget) som hade en kompis som körde bänkpress. Mitt under passet så brände det till i kompisens ena bröstmuskel och efter det ser det ut som om han har ett kvinnobröst, stort som fan. 😏 Jag själv brände en lårmuskel höger sida när jag var 15 och skulle skjuta till en fotboll utan att vara tillräckligt uppvärmd. Och en vadmuskel gick på 100 meter en gång mitt i sommaren, tydligen inte tillräckligt uppvärmd då heller.
Memphis Postat 19 december 2010 Postat 19 december 2010 (redigerat) fan va läbbigt när det går av. ryser av att höra sånt. Visste inte att kyla gjorde så stor inverkan, men känns ju logiskt när man tänker efter. Jag har gymmat i 3 år nu utan att skada mig vilket e otroligt skönt. Då vet jag att jag gör rätt iaf. Redigerat 19 december 2010 av Memphis
Recommended Posts