debatt Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Dogueburner hänvisar mig till Grafiskt Forum istället.
debatt Postat 3 december 2010 Postat 3 december 2010 Var en film med Måns Herngren och Felix dito ikväll/natt. Rätt dålig faktiskt. Efter en lovande start.
debatt Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Jösses. Fanns på flera siter. Bra spridning. Inte jag/vi alltså... Apropå det, hur går det i Bandyallsvenskan?
debatt Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 ta raj datte ratti rajdaaaaaaaaaa..................... 😛😛
Fidden Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 överväger att inte ta cykeln när jag ska dra till sjukhuset om en kvart 😛
SadamJR Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 VA GÖ NI? Just då sov jag. Nu är jag vaken. Morrn.
SadamJR Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 överväger att inte ta cykeln när jag ska dra till sjukhuset om en kvart 😛 Jag cyklar oxå i vintervädret, men jävligt sakta. Hur illa är det?
SadamJR Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Dogueburner hänvisar mig till Grafiskt Forum istället. Vilket bra tips.
SadamJR Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 En gammal kompis ringe vid 8 och väckte mej. Han ville låna pengar.
SadamJR Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Räcker det inte med att vi får höra om deras vanor som brukar logga in?
Overkill Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Pitchforks läsaromröstning är uppe. Ja, jag såg det. Ska bli intressant att se deras årsbästalista också (alltså inte läsarnas utan sajtens). Kanye lär vara i topp.
Dingbats Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Om Kanye är i topp tappar jag det sista förtroende jag hade för Pitchfork.
SadamJR Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Pitchforks läsaromröstning är uppe. Prata om nostalgitripp. Gick in på listan för 70-talets bästa album. Tror jag måste ha köpt minst hälften av dom. Borde du inte gilla nick drake förresten?
Dingbats Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Prata om nostalgitripp. Gick in på listan för 70-talets bästa album. Tror jag måste ha köpt minst hälften av dom. Borde du inte gilla nick drake förresten? Aldrig hört Nick Drake faktiskt, borde kolla in honom.
Overkill Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Om Kanye är i topp tappar jag det sista förtroende jag hade för Pitchfork. Varför det? Det är en bra skiva. 10.0 är väl kanske att ta i, men så kommer man ju alltid tänka när någon skiva får det betyget.
Fidden Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Jag cyklar oxå i vintervädret, men jävligt sakta. Hur illa är det? Hur illa det är att cykla eller med min axel? Det är kanske illa nog att cykla sakta, jag hade inte direkt nån turbofart när jag drattade omkull. var mer en 90-graderskurva där fästet bara försvann. Med axeln är det tydligen helt ok. Inga skelettskador eller ledbandsskador. Troligtvis bara muskulärt. Skönt.
Dingbats Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Varför det? Det är en bra skiva. 10.0 är väl kanske att ta i, men så kommer man ju alltid tänka när någon skiva får det betyget. Fattar inte grejen med att Pitchfork helt plötsligt börjar rikta in sig på mainstream-hiphop och mainstream-pop och sånt. Inte för att traditionell Pitchforkindie är så jävla omainstream, men liksom.
SadamJR Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Hur illa det är att cykla eller med min axel? Det är kanske illa nog att cykla sakta, jag hade inte direkt nån turbofart när jag drattade omkull. var mer en 90-graderskurva där fästet bara försvann. Med axeln är det tydligen helt ok. Inga skelettskador eller ledbandsskador. Troligtvis bara muskulärt. Skönt. Tänkte väl mest på axeln. Skönt att du är hel.
SadamJR Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Aldrig hört Nick Drake faktiskt, borde kolla in honom. Han tog livet av sej.
Recommended Posts