slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 vad ska jag göra med mina fucking mellandagar? Ut å strosa i naturen? Har du inga polare i Köping 😲. Lever åxå som singel och japp det är tufft ibland...men slutar aldrig hoppas på "just henne" 🥰. Herrsurfa var ett bra ord! 😄
slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 SNYGGT! Idag träffades trädtopparna utanför av solljuset precis vid 7:47. Kolla min avatar. Den föreställer en "spegling" av soluppgång...ungefär.
slejnard Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Schysst tidning som jag råkade på lite av en slump: http://www.guardian.co.uk/theguardian
Dingbats Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Får ni också alla bra idéer sent på kvällen och sen på morgonen när ni vaknar så känns de som det dummaste någonsin?
Overkill Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Alltså....nej... brudar suger röv... Brudar funkar fan inte till något ändå... hälper man en.. så drar hon till nån annan kille ändå... man kan ju likaväl skita i alla brudar så får de klara sig själva... hata tjejer....... 😕
Overkill Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 närå, jag sover inte. vaknade typ 5 och var tvungen och gå upp och herrsurfa. Singellivet är hårt ibland. 😄
Overkill Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Får ni också alla bra idéer sent på kvällen och sen på morgonen när ni vaknar så känns de som det dummaste någonsin? Japp!
Dingbats Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Japp! Sen brukar jag ge mig fan på att genomföra dem ändå! Pazo får gärna förklara sig.
Pazo Postat 6 november 2010 Trådstartare Postat 6 november 2010 They se me rollin'... They hatin'! controlin they try to se me ridin' dirty!
Fidden Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Varför är jag inte ute och springer nu? Säg åt mig. Säg åt mig på skarpen.
Pazo Postat 6 november 2010 Trådstartare Postat 6 november 2010 HallåÅåÅå! Nu får fan pico eller fidden eller dingis eller slej skafa tjej! Pico har iaf ett på g vet jag! och det borde funka nu iom förbannelsen i längsta!
Pico Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 "Duuu, gå och sup mig snygg och kom hit sen". smidig lösning 😛 Ja men, precis! xD
Pazo Postat 6 november 2010 Trådstartare Postat 6 november 2010 Men assååååååååå.... facebook är complicerat!
Pico Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 HallåÅåÅå! Nu får fan pico eller fidden eller dingis eller slej skafa tjej! Pico har iaf ett på g vet jag! och det borde funka nu iom förbannelsen i längsta! Äre längstas fel att det inte blir nå mer intressant? 😕 Herrå! xD
Fidden Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Äre längstas fel att det inte blir nå mer intressant? 😕 Herrå! xD Lycka till med allt och tack för den här tiden. xD
Pico Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 Lycka till med allt och tack för den här tiden. xD Fet chans, ain't goin nowhere! xD
Pico Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 pico skaffar flicko... r.. Var det där någon form av pics-pun? 😕😄
Overkill Postat 6 november 2010 Postat 6 november 2010 pico skaffar flicko... r.. memphis skaffar tjej... med klitoris
Recommended Posts